Hotel La Mansion Inn

5 reviews over Hotel La Mansion Inn in het Nederlands

mooie kamers

m+f
30-6-2016

een net hotel met leuke werknemers. kamers waren heel ruim en een heerlijk bed. bij het zwembad heb je een mooi uitzicht over manuel Antonio. het park manuel Antonio is een echte aanrader,gegarandeerd dat je luiaards ziet. het is leuk om dit met een gids te doen want die kunnen de dieren goed spotten,niet bij het hotel boeken want dit is veel duurder. in de buurt van het park zijn genoeg gidsen aanwezig die je graag willen helpen. restaurants in het dorp valt tegen

Gereisd Met partner in juni 2016

Topper!

Roger
31-1-2012

Ik heb in veel hotels geslapen ter wereld maar dit is een van de betere. Geen super deluxe hotel maar sfeervol en prachtig gelegen met uitzicht over Manuel Antonio. Ontzettend vriendelijk bediening; op de eerste dag kregen we 's avonds in de lobby gratis drankjes en hapjes aangeboden en tips over de omgeving. We hadden het geluk dat we de penthouse kregen met alles erop en eraan. Stijlvol ingericht. Een mooi dakterras met zwembad, poolbar en adembenemend uitzicht. Ontbijt is een keuzemenu en smaakt goed. Dit hotel raad ik iedereen aan een aantal dagen naar Manuel Antonio wil gaan.

Gereisd Met partner in november 2011
2007

Wat een heerlijk hotel! Super vriendelijk personeel, een

Mark Jansen
7-9-2007

Wat een heerlijk hotel! Super vriendelijk personeel, fijne kamer, een geweldig uitzicht over de Stille Oceaan en alles wordt voor je gedaan. Eigenaar is ook een bijzonder man; ipv zijn eigen zakken te vullen, spant hij zich heel veel in om de voorzieningen van Manuel Antonio te verbeteren. Is toch ook zeker wat waard!

Gereisd Met partner in september 2007

2006

Op het eerste gezicht een mooi, ietwat kitscherig hotel en

Karen en Martijn
12-9-2006

Op het eerste gezicht een mooi, ietwat kitscherig hotel met veel toeters en bellen geeft het een warme ontvangst. Het ontbijt is heerlijk en de bediening erg vriendelijk. De kamer viel wat tegen. Er hing een muffe schimmellucht mogelijk vanuit de airco. Verder ligt het hotel aan een zeer slechte en steile weg waar veel bouwverkeer overheen gaat met de nodige geluidsoverlast.

Gereisd Anders in Tue Sep 12 2006 03:54:49 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Schitterend hotel, geweldig personeel, nederlandse erg dat

Jeroen
16-1-2006

Schitterend hotel, geweldig personeel, nederlandse eigenaar, heerlijk eten.... Heel erg 'upscale', dat verklaard ook dat er foto's aan de wand hangen van voormalige gasten zoals; George Bush, Nicolas Cage, Don Johnson, Elizabeth Taylor, etc... Een absolute aanrader!

Gereisd Anders in januari 2006

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Balkon / terrasTerras

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Vissen
  • BuitensportenHiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Mansion Inn in Manuel Antonio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Mansion Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.