Hotel Karahe

Airco
Restaurant
Parkeren mogelijk

8 reviews over Hotel Karahe in het Nederlands

Zeer dicht bij het strand!

emile vermeulen
16-11-2011

Dit hotel was bij aankomst moeilijk te peilen. We hadden echt even het idee, moeten we hier onze laatste nachten doorbrengen?! Gelukkig bleek het erg mee te vallen! Een must is echter wel om een oceanview room te hebben. Anders zit je aan de verkeerde kant van de weg en moet je echt een heeeeel eind lopen naar het restaurant en de zee. Tuin en zwembad waren verder netjes onderhouden. Zie tips voor nog wat leuk extra's.

Gereisd met partner in oktober 2011

de kamers, lodges zwembad en restaurant liggen vanaf het strand tegen een helling aan. De weg naar het nationaal park scheidt het restaurant, zwembad en een aantal kamers van de receptie, kamers en lodges. Naar de bovenste lodges lopen is een behoorlijke klim, maar de moeite waard; 's ochtends wakker worden van de brulapen en een mooi uitzicht over de pacific. Eten is goed. 's ochtends buffet. Ook is er mogelijkheid om internet te gebruiken bij de receptie. Vriendelijk personeel. Lodges zijn ruim en prima. Er lopen een aantal varanen over het terrein, echt een bezienswaardigheid!

Gereisd met vrienden in januari 2009

leuk hotel direct aan het strand

Paul
18-8-2010

Leuk middenklasse hotel, wij hadden een kamer in het complex dat vlak bij het strand lag. Je hebt ook kamers aan de ander kant van de weg die liggen tegen een heuvel aan gebouwd ( deze zijn iets goedkoper ). Elke kamer had buiten een hangmat waar je lekker in kon relaxen. Het eten dat je kon bestellen aan de strandbar was goed en ook de cocktails waren heerlijk.

Gereisd met partner in juli 2005

2008

Hotel met veel verschillende soorten accomodaties. Wij huurden een zeer eenvoudig huisje op de berg, dat echter prima bedden had en een onvergetelijk uitzicht!! Niet geschikt voor wie slecht ter been is en/of geen conditie heeft en ook niet voor luxepaardjes.

Wie het naastgelegen Parc National wil bezoeken doet er goed aan vroeg te vertrekken. Bij eb is de rivier bij de ingang nog eenvoudig te voet te doorwaden. Het geld voor een gids kunt u rustig in uw zak houden, ook op eigen gelegenheid zijn hier veel dieren te bezichtigen.

Gereisd met partner in november 2007
2007

Ook wij hadden de huisje bovenaan de heuvel

Jacco Windt
1-10-2007

Ook wij hadden de huisje bovenaan de heuvel. Fantastisch uitzicht. De huisjes zijn wel aan renovatie toe. We hadden waterdruk problemen omdat we maar een paar meter van het watervat waren waarmee de waterdruk op peil werd gehouden. Maar daar moet je doorheen kijken in een land als Costa Rica.

Hotel heeft als een van de weinigen een eigen toegang naar het strand. Wel dus een lading treden naar beneden. Er is een hotelgebouw dichterbij het strand met een betere onderhoudsniveau, maar zonder het uitzicht.

Het hotel heeft Duitse eigenaars en is ook zeer dichtbij het Nationaal Park, je kan er over het strand of langs de weg naar toelopen. Wel een beetje opletten voor verkeer.

Veel leuke restaurants in de buurt wat verder bergop is een restaurant met een militair vrachtvliegtuig in gebouwt: l'avion. Het heeft een goede diverse kaart, maar is wel wat duurder dan gemiddeld.

Gereisd met partner in mei 2007

De kamers op de berg zijn een stuk minder modern dan die in de tuin, maar wel netjes schoon, met warm water, airco en een minibar/koelkastje. Wat het de ruim 100 treden naar de bovenste kamers de moeite waard maakt, is het fantatische uitzicht over de baai, de luierende leguanen, de dagelijkse aapjes in de bomen en de rondritselende neusbeer. Het zwembad met whirlpool ligt lekker dicht bij het strand en is vrij rustig.

Gereisd met partner in maart 2007

2006

leuk hotel wij zijn hier terecht gekomen met een flexi voucher wij waren er in oktober er is een leuk grillrestaurant ongeveer een kilometer richting qupos er staat een oud treinstel bij . het park m.a is op maandag gesloten hrt is zonder gids heel goed zelf te ontdekken. hrt hotel is zeker een aanrader

Gereisd anders in december 2006

Wat een leuk hotel! Het hotel ligt tegen de berg aan en er loopt een weg dwars doorheen. Onder is het nieuwe gedeelte met zwembad en restaurant en boven is de receptie en staan er bungalows. Het is wel pittig om de koffers naar boven te dragen maar het uitzicht maakt alles goed. De trap naar boven ligt bezaaid met grote leguanen en we hebben drie keer apen en 1x wasbeertjes in de tuin gezien. Ons huisje was wel oud maar perfect schoon. Echt een aanrader!

Gereisd anders in november 2006

We hebben een aantal aanbieders voor Karahe voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Karahe in Manuel Antonio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Karahe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.