Hotel Costa Verde

Airco
Restaurant
Speeltuin

7 reviews over Hotel Costa Verde in het Nederlands

Wauw... wat een uitzicht!

carmenos
9-8-2012

We begonnen onze reis door Costa Rica in dit hotel waar we vanuit de hotelkamer het mooiste uitzicht hadden van de hele reis! Kamers zijn zeer ruim, je kan er wel met 3-4 personen in (2x 2 persoons bedden). Eenvoudig keukentje en koelkast aanwezig, badkamer klein maar alles is erg schoon. Kamer verder vrij sober ingericht maar je hebt niet veel nodig, want we hadden een enorm balkon met volledig uitzicht op zee, jungle en op Manuel Antonio NP, schitterend! Vanaf het hotel is het 15 min lopen naar het publieke strand (goed te doen) en met de auto is het 10 min tot de ingang van het park. De diverse restaurants serveren uitstekend eten. En 's ochtends en 's avonds lopen de apen over het dak! Absolute aanrader!

Gereisd met partner in juni 2012

Mooi hotel met goede faciliteiten. Zéér grote kamer met drie tweepersoonbedden en een keuken voor drie personen. Heerlijk om te relaxen aan het eind van de vakantie. Het park is dichtbij. Publieke strand is heel gezellig. Mooie afsluiter van een mooie reis.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

ligging t.o.v. NP Manuel Antonio erg goed

Jiska Kropveld
15-9-2009

Wij zijn hier in augustus 3 nachten geweest. Voor een bezoek aan het park is Costa Verde een goede keus. Van alle hotels ligt CV erg dicht bij de ingang van het park. Wij verbleven in een bungalow in een tropische tuin. Voor een gezin met 3 kinderen ruim genoeg. Het zwembad (één van de 3) was dichtbij. Het uitzicht vanuit het restaurant is prachtig, maar de service en het eten zeker niet de moeite waard. Ga naar Barba Roja voor een adembenemende sunset en eet bij El Avion (porties delen!!)

Gereisd met jonge kinderen in september 2009

2008

Wij waren in september in dit hotel

Debbie
20-5-2008

Wij waren in september in dit hotel. Het was erg rustig en daarom kregen wij een mega kamer net buiten het complex met een uitzicht met een gigantisch balkon waar je bijna alleen maar van kan dromen. Niet te beschrijven zo mooi!

Het zwembad is heerlijk met een prachtig uitzicht! Verder hebben ze verschillende restaurants ook buiten het complex in een oude trein en een oud vliegtuig. In Manual Antonio NP hebben we heel veel dieren gezien.

Het enige minpuntje vond ik de "rijke Amerikanen" die nooit eerder in Costa Rica zijn geweest maar wel al besloten hadden hier een huis te kopen na hier 1 dag te zijn geweest. Dit gaat ten koste van de prachtige natuur.

Gereisd met partner in september 2007

Mooi hotel

A. Westerd
15-4-2008

Mooi hotel. Ruime kamers (wij hadden studio plus, met volledig zeezicht). Ik had ergens gelezen dat het erg rumoerig zou zijn bij het zwembad van de studio plus-kamers. Helemaal niets van gemerkt. Ze hebben een kinder-verbod ingesteld rond dit zwembad, en enkel open tussen 8-22u. De kamers zijn erg ruim. Ik vond ze niet superschoon en net wat teveel beesten die op de kamer kunnen komen. Er zit namelijk een kier van een paar centimeter onder de deur. Maar als je daar geen problemen mee hebt, is het een erg mooie kamer. En het uitzicht is adembenemend! Ontbijt is goed.

Gereisd met partner in april 2008

Heel goed hotel met kamers en studio's tussen het groen en met zeezicht.Om naar het stadje Manuel Antonio te gaan,direct aan het strand gelegen, is wel een taxi nodig omdat het hotel nogal hoog ligt.Taxi tussen 1500 en 2500 colon. Eenmaal beneden ben je ook bij de ingang van het Nat. Park. Aangeraden wordt om daar heel vroeg heen te gaan omdat het later toch drukker wordt. Het hotel kan in dit geval zorgen dat je je ontbijd verpakt in doos meekrijgt, als je dat wilt. Een goede service vinden wij.

Een aanrader dit hotel, Costa Verde.

Gereisd met partner in april 2008

Geweldig hotel, prachtig uitzicht, prima eten, goede Zeker

jan van wissen
24-3-2008

Geweldig hotel, prachtig uitzicht, prima eten, goede service. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd familie in maart 2008

We hebben een aantal aanbieders voor Costa Verde voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Costa Verde in Manuel Antonio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Costa Verde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.