Hotel Casitas Eclipse

6 reviews over Hotel Casitas Eclipse in het Nederlands

Prachtig aangelegd

MarianneElzen
5-9-2014

Het hotel bestaat uit allemaal appartementen die tegen een berg liggen. De kamers zijn heel ruim. Uit de douchekop komt heel weinig water en ook wanneer we de sproeikop eraf draaien, komt er een zielig straaltje uit. Bij het ontbijt kun je kiezen uit Amerikaans, Continentaals of Tipico.

Gereisd met vrienden in september 2014

Kamers van zeer groot tot zeer klein. Wij troffen een kleine kamer waar echter geen warm water was. Volgende dag naar andere kamer, weer klein, nu echter wel warm water. Elke kamer met balkon, airoc, fan, t.v., kluisje. Wel enigszins shabby. Ontbijt: keuze uit vier verschillende ontbijtjes, w.o. continental, american en typical. Weinig, maar wel aardig.

Gereisd met vrienden in juli 2014

Fantastisch!

Bart
10-7-2010

Ik sta versteld van de 4,5 die dit hotel op dit moment heeft. Ik vond dit hotel juist het beste dat ik heb gehad in Costa Rica! Dit hotel bestaat uit een klein 'park' met huisjes op. Wij hadden een benedenwoning. Als je binnenkomt sta je in een ruime woonkamer met 2 bedden, met daartussen een half hoog wandje. Een ruime keuken en een badkamer zaten er ook in. Alles was schoon. Boven elk bed hing een grote propellor. De airco werkte goed.

Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het park bezitte over 3 zwembaden als ik het me goed herinner. Het eten in het restaurant was goed, hoewel er slechts 3 ontbijtmaaltijden te kiezen waren. De ligging van het hotel is perfect. Internetcafe op 200m, vele restaurants in de omgeving. Strand ben je zo! Ideaal.

Tip:

*ga het Nationale Park in met een gids! Je ziet zo ontzettend veel moois!

* Catamaran boottocht. Normaal zie je dolfijnen! Wij zaten in de slechte walvisperiode, maar hebben 6 groepen Bultruggen gezien!

Hier kom ik terug!

Gereisd met vrienden in januari 2010

2008

niet echt groots

walter schaerlaeckens
26-12-2008

Zeer goede ligging. Het hotel mag wel eens opgefrist worden (Zeker de tuin) .Het resto. is vrij duur maar de prijzen vallen op het eerste zicht wel mee maaar bij het afrekenen komt er nog 25% taks bij en dit is zeker in Costa Rica niet gangbaar.Recht over dit hotel is een zeer goed en goedkoop restorant met een geweldig uitzicht;

Let op in

Gereisd met vrienden in december 2008
2005

Schoon en gezellig hotel met een heerlijk restaurant, en

inge en Dick heidelberg
17-3-2005

Schoon en gezellig hotel met een heerlijk restaurant, Italiaans, ernaast. Goede beriekbaarheid en ook diverse excursiemogelijkheden.

Vriendelijk persdoneel, zelfs de "huisapen"!

Gereisd anders in maart 2005
2004

Mooi hotel, ruime kamers, lekker ontbijtbuffet met op zee

Wouter en Heidie
29-5-2004

Mooi hotel, ruime kamers, lekker ontbijtbuffet met uitzicht op zee

Gereisd anders in mei 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Casitas Eclipse in Manuel Antonio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Casitas Eclipse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.