Hotel California

10 reviews over Hotel California in het Nederlands

vergane glorie

fam Hermans
17-8-2010

We kwamen in dit hotel als laatste van een rij prima locaties. Dit hotel was duidelijk het minste: het had de uitstraling van vergane glorie. Het ontbijt viel erg tegen maar de jongeman die meestal in de bar/restaurant werkte maakte veel goed. De kamers waren groot en schoon.

Door de regen was de steile oprit moeilijk begaanbaar. Wat ons tegenviel was dat je vanuit dit hotel niet te voet naar de restaurants en het strand kunt gaan: alles moest per auto.

Het uitzicht was inderdaad wel mooi.

De weg naar dit hotel is echt zeer slecht. Het hotel is een beetje verwaarloosd. De kamer is zeer leeg en klinkt daardoor zeer hol. De vloer is smerig...er werd totaal niet goed schoongemaakt.

Je hebt een tv en airco, maar dat is het dan ook.

De eerste dag hadden we geen water en de tweede dag geen stroom............

Het uitzicht is wel zeer mooi! Je blijft uren turen naar de groepen apen die voorbij komen.

Het personeel is een beetje lui op één zeer vriendelijke jonge jongen.

Leuke plek

Patrick
28-5-2010

Een wat verouderd hotel dat wel lekker rustig ligt. Tussen Quepos en Manuel Antonio in. Het personeel is wat jong en ongeinteresseerd in de gasten. De kamers waren overigens wel schoon. Leuk zwembad en mooi uitzicht op zee. Wel ver van zee af. De menukaart was beperkt, maar het eten smaakte er niet minder om!

heerlijk rustig hotel

Monique
14-3-2010

Mooi op een heuvel gelegen en wat verder weg van de drukte van Manuel Antonio (wij hadden eigen vervoer dus geen probleem). Mooie kamers, schoon, lekker eten, mooi zwembadje. Enige nadeel inderdaad luide muziek bij het zwembad, maar als je vroeg of het wat zachter kon was dat geen enkel probleem!

zeer vriendelijk en servicegericht personeel, vrij internet, kortom: heerlijk om een paar dagen bij te komen na het bezoeken van veel natuurparken (waarbij Manuel Antonio absoluut de drukste is).

Nooit meer

Henriët
13-1-2009

Zeer slecht onderhouden hotel. Personeel is niet geïnteresseerd en erg jong, luide eigen muziek bij de poolbar is consequentie. Jaccuzzi kapot en internet géén bereik. Gasten voornamelijk Amerikanen. Kamers zien eruit als een gevangenis. Vreselijk gewoon.

Hartstikke leuk!

Marieke
11-1-2009

Wat een leuk hotel! Toen we in de hitte aankwamen meteen een duik genomen in het mooie zwembad. Het ziet er erg leuk uit en het hotel is mooi aangelegd. Tegenover onze kamer zat elke dag een leguaan in de boom, en hij zat soms ook op het dak. 's Avonds zag je allemaal salamandertjes op de muur. Je kunt vrij gebruik maken van internet. De ligging is goed. Je moet wel een stukje rijden voor het strand enz., maar het is niet erg verweg. Het ontbijt was prima en de kamers ook.

2008

prachtig uitzicht

ada
24-12-2008

Wij hadden een kamer met zeezicht en hebben genoten van het verblijf. Heerlijk rustig. Er zat zelfs een aap in de boom bij het restaurant. Ligt wat buitenaf maar met de bus is strand/plaats goed te bereiken

2006

prima hotel met mooi uitzicht vanaf zwembad op de prima ;

Marcel van der Borden
8-9-2006

prima hotel met mooi uitzicht vanaf zwembad op de kustlijn; prima eten ; lekkere cocktails ( ook zonder alcohol);

De kipsandwich is een aanrader !

ligt iets verder van toeristisch Manuel Antonio ; was juist lekker rustig.

2005

Best duur hotel dat qua ligging nogal ver van nationaal park en dorp afligt. Het is te belopen naar het dorp maar bus is aan te bevelen.

Is bij regen niet geheel waterdicht (enige kamers ondergelopen).

Heerlijk hotel, niet midden tussen de toeristen

Jan-Willem van de Poppe
12-7-2005

Heerlijk hotel, niet midden tussen de toeristen.

Rond een uur of 5 hoor je de 7 dags krekels die een herrie maken maar ja dat is de natuur. Prachtig uitzicht vanaf het balkon en het restaurant.

Prima hotel met goede kamers.

We hebben een aantal aanbieders voor California voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel California in Manuel Antonio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel California zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.