Manuel Antonio

We hebben een aantal aanbieders voor Manuel Antonio voor je op een rij gezet:

vakanties Manuel Antonio

We hebben een aantal aanbieders voor Manuel Antonio voor je op een rij gezet:

Reviews over Manuel Antonio

Leuk plaatsje voor een paar dagen

Jan,
    4-5-2015

Manuel Antonio is klein en moet het echt van het strand hebben. Voor een bescheiden bedrag huur je een strandstoel en daar mag je de hele dag gebruik van maken. Bediening aanwezig en weinig leurende verkopers.

Gereisd met partner in april 2015

Fantastische plek voor natuurliefhebbers

carmenos,
    9-8-2012

Ongerepte stranden, waar de jungle gelijk achter begint. Echt paradijselijk! Maar voor het vermaak hoef je er niet te zijn, er is verder helemaal niets te beleven. Het is dus waar je van houdt, wij vonden het fantastisch.

Gereisd met partner in juni 2012

Prachtig!

A,
    28-4-2012

Betoverende uitzichten en mooie stranden, vooral in het Manual Antonio N.P.. We hebben een halve dagtocht jungletrail gedaan in het National Park en dit is zeker een aanrader, neem wel een gids mee want anders zie je echt weinig.

Gereisd met partner in februari 2012

Mooie strand en mooie natuur

Roel,
    23-3-2012

Manuel antonio park is erg toeristisch, maar wel mooi. Hebben wij niet gedaan maar voor 15 dollar meer krijg je een gids mee met telescoop kijker. Achteraf baalden wij dat we dit niet gedaan hebben. Stranden bij en in het nat. park zijn mooi. Avondje op stap geweest in live music café. Dit was een drama. uur moeten wachten op drinken en wisselgeld. Het was dan ook extreem drukke avond en te weinig en te slome bediening. Dit zal neem ik aan niet overal zo zijn....

Gereisd met vrienden in maart 2012

Te toeristisch

Chrisje,
    15-1-2012

Tuurlijk is het een mooie plek. Mooi blauw water, mooie stranden.

Maar....het toerisme is hier te hard gegroeid. De dieren zijn gewend aan de massa's mensen, doet niet meer natuurlijk aan...Dit is jammer. Als je verder de jungle in loopt, wordt het rustiger en spot je bijzondere dieren. Van alle plekken die ik heb gezien in Costa kon deze mij uiteindelijk het minst bekoren, naast San Jose uiteraard.

Gereisd met partner in januari 2005
Manuel Antonio scoort een 8 uit 10, op basis van 37 reviews