Hotel Hilton Garden Inn Liberia Airport

Hotel Hilton Garden Inn Liberia Airport

Airport hotelWeer vandaag36°22°

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor Hilton Garden Inn Liberia Airport voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hotel Hilton Garden Inn Liberia Airport

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis , Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hilton Garden Inn Liberia Airport in Liberia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hilton Garden Inn Liberia Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.