Hotel Volcano Lodge

KinderhotelWeer vandaag32°22°
Hotel Volcano Lodge
8,8

12 reviews over Hotel Volcano Lodge in het Nederlands

Zalige plek met uitzicht op de vulkaan

Specie
24-6-2014

Comfortabele, goed verzorgde kamers met ruime badkamer gelegen in een grote, schitterende tropische tuin, vol kolibries en vlinders. Bijna overal uitzicht op de vulkaan. Mooie zwembaden en vriendelijk personeel. Het eten was niet spectaculair, maar wel gewoon goed en het ontbijt zeer uitgebreid. Het restaurant was open, dus bent voor je gevoel lekker buiten aan het eten. Valt er plotseling regen, dan krijg je direct een paraplu aangeboden als je vanuit het restaurant terug naar je kamer wilt.

Relaxte ongedwongen sfeer. Als we nog eens naar deze omgeving teruggaan, dan weer dit hotel!

mooi hotel met goed restaurant

bakker
12-1-2012

volcano lodge is een leuk hotel waar je het best 2 of 3 nachten kan blijven en dan bv hanging bridges doen, baldi springs vanaf einde middag en daar eten, er is ook canopy richitng het meer, helemaal om het meer rijden raad ik af kan ook onverharde weg een stuk in rijden tot dorpje, tours als je in het bezit auto ben zelf ter plaatse regelen bij de canopy het scheelt 20 dollar p.p. elk hotel legt geld op taxi en tours als gezin scheelt het veel, de vulkaan werkt al een tijd niet meer wordt daar gezegd door omstanders en het is een erg toeristsche omgeving niet zo leuk als bv samara of puerto veijo aan de caribien, denk aan pinnen onze 7 passen deden het 3 weken niet.

het restaurant is erg lekker, hoeft echt niet op zoek naar iets anders in la fortuna.

bediening super.

FANTASTISCHE LODGE

Francis van Jette
19-3-2011

Fantastische lodge gelegen op een vijftal minuten (met de wagen) van het centrum van La Fortuna. Heel mooi gelegen in een groene oase, praktisch aan de voet van de Arenal-vulkaan. Grote kamers (in bungalow-vorm) en een heel goede keuken. Ontbijt en avondmaal in buffetvorm.

We hebben een aantal aanbieders voor Volcano Lodge voor je op een rij gezet:

super mooi park, luxe en prachtig uitzicht

Jack en Ilse
9-5-2010

Wij hebben van 10/4/2010 t/m 6/5/2010, met huurauto, in Costa Rica rondgetrokken. (39 en 40 jaar). Ook Volcano Lodge bezocht. Wij hebben in de omgeving de skytrek gedaan en zijn naar de bronnen geweest (Baldi).

Het park is heel mooi en ligt praktisch aan de voet van de vulkaan. Wij hadden zeer helder weer en konden de vulkaan vanuit onze kamer goed bewonderen. De kamers zijn zeer luxe en mooi (meest luxe welke wij hadden op onze reis). Zeer netjes en van alle gemakken voorzien. Airco, tv, goeie douche, wijnkoeler. Je kunt er goed eten en de zwembaden zijn mooi. Vooral een heerlijke grote jacuzi van waaruit je op de vulkaan uitkijkt. Personeel is heel vriendelijk en niets dan lof voor dit park. Super.

Ga vooral ook in Arenal eten of kijken, leuk dorpje en zeer vriendelijkl (let op gedeelte eenrichtingsverkeer). Als je een auto hebt, rij om het meer, maar dan de onverharde weg (andere kant). Leuk en mooi.

Een aanrader. Hotel met net dat beetje extra

wilma en cees
11-2-2010

Mooie ligging, uitkijkend op de vulkaan. Tenminste als je geluk hebt. Helaas was het bij ons bewolkt en konden we deze niet goed zien. Hotel is prima. Kamers mooi en schoon. Ontbijt redelijk tot goed. Avondeten kwalitatief goed en uitgebreide kaart.

Kamermeisje maakt er iets bijzonders van door de handdoeken in een mooie vorm te vouwen, met bloemen gedrapeerd. Vooral onze dochter vond de gevouwen aap heel mooi. Net dat beetje extra.

2008

Heerlijk vertoeven

Maaike en Martin
30-11-2008

Prima hotel, vriendelijk personeel, servicegericht.

De kamers zijn ruim, netjes, schoon en van alle gemakken voorzien. Prachtig uitzicht op de vulkaan Arenal.

Het eten in het restaurant was erg goed. Goede verhouding prijs/kwaliteit.

Een aanrader!

Erg mooi hotel

A. Westerd
15-4-2008

Erg mooi hotel. De kamer is ruim, mooi en erg schoon. Wij hadden in eerste instantie een kamer met bomen voor de vulkaan. Aangezien wij toch wel speciaal voor de vulkaan gekomen waren, hebben we om een andere kamer gevraagd. Deze hebben we zonder problemen gekregen. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel! Mooie tuinen. Op hun internetsite staan oude/donkere foto's. Het is in werkelijkheid veeeel mooier.

304 Ruime en schone kamer met 2 prima bedden

Raymond Jorna
23-3-2008

304 Ruime en schone kamer met 2 prima bedden. Ruime badkamer met goede douche. Kamer is voorzien van kabel-tv, AC, koffie&thee en safe. Helaas geen mini-bar maar wel diverse ijskippen op het terrein. Op de kamer een zitje en op de veranda 2 schommelstoelen. Vanaf veranda uitzicht op rivier en misschien ook wel op vulkaan. Wij zagen alleen maar wolken en regen. Parkeerplek voor de deur. Minpuntje: het golfplaten dak produceert nogal wat lawaai als het regent. Ontbijt was redelijk.

Vanaf de Vocano Lodge heb je een prachtig uitzicht op de vulkaan. In de jaccuzi met een cocktail in de hand naar de rokende vulkaan kijken; wat wil je nog meer? Kamers waren mooi en groot; alleen kan je wel wat geluidsoverlast hebben van je buren. De Volcano Lodge heeft ook een prachtige bloementuin.

Verder is de Arenal Excursie zeer aan te raden! Tabacon moet je ook zeker geweest zijn; wat is dat prachtig zeg!

mooie en nette kamers, onvriendelijke receptie, prima restaurant, mooi uitzicht op de vulkaan, wij zaten in een kamer boven aan een steile weg maar als je dat graag wilt hoef je maar te bellen en men komt je halen met een busje, prachtig zwembad

We hebben een aantal aanbieders voor Volcano Lodge voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Volcano Lodge in La Fortuna de San Carlos , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Volcano Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.