Hotel Villas Eco Arenal

HotelWeer vandaag31°23°
Hotel Villas Eco Arenal
7,2

We hebben een aantal aanbieders voor Villas Eco Arenal voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Villas Eco Arenal in het Nederlands

Schoonheid, netheid en prachtige huisjes

Anja Seijkens
21-12-2015

Een prachtige gelegenheid, heel goed bijgehouden en compleet met zwembad. Gelegen aan een riviertje waar veel blue jeans kikkertjes te vinden zijn en ook massa's bladsnijdermieren. aan het werk zijn. Met mooi weer goed uitzicht op de Arenal vulkaan. Op de middag dat wij arriveerden, meteen een groep brulapen gezien op 5 meter afstand in de bomen, de eerste kennismaking met de grote hoeveelheid dieren die we nog zouden zien. Eén minpuntje, het eten was wat karig, weinig keuze, vooral met het ontbijt. Voor de rest een geweldige locatie!

Bij helder weer uitzicht op Arenal Vulkaan

MarianneElzen
30-8-2014

Dit hotel biedt uitzicht op de Arenal Vlukaam. De kamers zijn ruim, met twee tweepersoonsbedden. Een koelkastje hadden wij niet, maar wel airco en gratis wifi. De huisjes staan rondom een grote tuin, waar prachtige planten in groeien en waar bordjes bijstaan met de naam van de planten. Ontbijtbuffet is niet heel uitgebreid, maar er is toast, ei en pannenkoekjes.

Weinig op aan te merken

Maarten
22-7-2014

Grote kamers en badkamers. Airco, koelkastje en free WIFI.

Minpuntjes: slecht licht in badkamer en geen bergruimte voor kleren.

Rustig en netjes, beetje afgelegen

arno_7
12-9-2011

Het terrein grenst aan een riviertje waar we wat vogels hebben gezien. Het complex is strak en fris opgezet met een zwembad in het midden. De kamers zijn netjes en voorzien van airco en een koelkast. Helaas flink buiten het dorp aan een niet interessante onverharde weg. Het ontbijt bestaat uit een eenvoudig buffet. Vriendelijk personeel. Vanaf onze eigen veranda direct uitzicht op de Arenalvulkaan. Helaas is deze sinds februari niet meer actief. In het dorp zijn veel restaurants, supermarkten en kun je verschillende excursies regelen, oa canopy tour, bergwandelingen, zwemmen. La Catarata-waterval is mooi maar te zware afdaling om er te komen + $ 10 entree.

niet schoon, maar wel gunstig gelegen

marion
8-8-2011

Buiten het dorpje gelegen mooi uitziend hotel. Echter niet echt schoon huisje gehad. We hadden wel een keukentje maar met een zeer lawaaierige koelkast. Airco aanwezig. Bedden lagen niet echt lekker. Leuk klein zwembadje.

In de omgeving veel te zien en te doen. (wel duur). Arenal spuwt sinds 8 maanden geleden geen lava meer!

Tip: ga niet naar het drukke, dure bronnenbad Baldi, maar breng een bezoek aan het iets verder gelegen bronnenbad (iets van de weg af). Vraag maar in het hotel.

mooie locatie

Anne
4-4-2011

Mooi park vlakbij la fortuna. Het zijn een soort huisjes met vier appartementen. Badkamer alleen verouderd. Verder prima hotel. Vanuit het zwembad prachtig uitzicht op de vulkaan. Vriendelijk personeel. Gratis gebruik van internet.

Mooi parkje met verschillende huisjes en kamers!

gerda_gerbrand
14-6-2010

Kleinschalig parkje met verschillende huisjes en verschillende soorten kamers. Mooi ruim en met airco!

Mooi zwembad.

Het hotel heeft geen restaurant alleen ontbijtgelegenheid. Het parkje ligt buiten het dorp, je hebt dus een auto/bus nodig om vertier te vinden.

Het hotel ligt in een parkachtige omgeving aan een beekje. Bij de oevers van dit beekje is de bluejeans frog ruimschoots te bewonderen!!

Heerlijk rustige ligging met zicht op de Arenal vulkaan. Jammer dat we hier maar één nacht hebben verbleven!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villas Eco Arenal in La Fortuna de San Carlos , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villas Eco Arenal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Villas Eco Arenal scoort een 7.21 uit 10 op basis van 7 reviews.