Hotel Paraiso Resort & Spa

13 reviews over Hotel Paraiso Resort & Spa in het Nederlands

erg mooi

m+f
30-6-2016

De huisjes zijn erg mooi en er zit allemaal genoeg ruimte tussen zodat je geen last hebt van anderen. wij hadden een erg mooi uitzicht op de vulkaan! park is groot,mooi en netjes onderhouden. warm waterbronnen zijn erg lekker en is open tot 22.00 s'avonds. wij hebben in arenal de canopy tour gedaan,een echte aanrader met leuk en goed personeel. kamers zijn ruim en netjes

Gereisd met partner in juni 2016
2008

Een Koude Douche

Tessa Harkema
3-8-2008

Overdonderd door de Arenal vulkaan kwamen we hier aan om 3 nachten te overnachten. Over bijna alles zijn wij zeer tevreden. zo bijvoorbeeld de verschillende baden met warm of koud water vanuit de vulkaan. Zo ook waren de kamers erg mooi, we hadden twee enorme bedden erin staan voor slechts twee personen en de kamers waren ook zeer ruim van opzet. er was airco en een koelkast aanwezig. ook beschikken de huisjes over een klein "verandaatje" met twee schommelstoelen. op een gegeven moment liep er alleen een hele mooie grote stier door onze tuin. gelukkig deed ie gene kip kwaad :)

Ook het eten in het internationale restaurant was erg goed, ook voor vegetariers kan ik zeker de fetuccini en de groenteschotel aanbevelen. Ook de huiswijnen waren hier erg goed.

Toch zat er ook een nadeel. De douches waren namelijk koud, dit kwam niet door een boiler. Nee er is gewoon geen heet water. de douchecabines zijndaarbij wel erg groot dus genoeg ruimte m weg te rennen :)

Gereisd familie in juli 2008

Mooi gelegen hotel met eigen warm waterbronnen.

Maaltijden zijn prima, restaurant is wel erg massaal.

Minpunt, je krijgt zo'n gekleurd bandje om je pols om van zwenbaden en ontbijt gebruik te kunnen maken

Gereisd met partner in februari 2008

Ben hier in september 2006 2 nachten geweest en het was 's

Angelique & Geert-Jan
25-2-2008

Ben hier in september 2006 2 nachten geweest en het was fantastisch!Prachtig resort met mooie bungalowkamers,die van alle gemakken zijn voorzien.Fijn zwembad met wet-bar.Wij hadden het geluk dat het 's avonds helder was en hebben bijna de hele nacht buiten op ons balkon in de schommelstoelen naar de schitterend stromende lava gekeken!Prachtige foto's van gemaakt.Eten moet je in Fortuna doen;leuk dorpje en niet duur.

Tip;Houd er rekening mee dat de lava niet altijd over dezelfde kant van de berg stroomt.Op dit moment kun je de lava alleen vanaf de andere kant zien.Check dit vantevoren op het internet.

Gereisd met partner in september 2006
2007

Prachtig complex, mooi uitzicht op de vulkaan. Helaas niet aan de kant waar je 's nachts bij helder weer meestal de lava kan zien stromen, maar binnen 10 minuutjes ben je met de auto wel op de goede plek! Ook de massages in de spa zijn een aanrader, helaas wel een beetje prijzig... Eten is goed maar bediening 's avonds wat minder als ze ontdekken dat je niet het duurste van het duurste wil eten... Maar al met al zeker een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2007

Erg mooi complex met uitzicht op de vulkaan. Je hoort de vulkaan rommelen. Een tuin die oploopt naar boven waar warmwaterbronnen te vinden zijn langs het wandelpad. Daar kun je heerlijk in relaxen wederom met uitzicht op de vulkaan. Het ontbijt is erg goed en uitgebreid. Avondeten hebben wij elke avond in La Fortuna genuttigd, leuke afwisseling.

Gereisd met partner in oktober 2005

Een geweldig complex (2 nachten) !!!! Vooral de ligging maakt het tot een zeer bijzondere plek waarbij het zicht op- en het gerommel van de vulkaan een ervaring op zich. Ga zeker ook La Fortuna zelf in want het is een gezellig dorpje. Eten kun je gewoon in het hotel. De kwaliteit is goed en de prijzen vielen echt wel mee (in tegenstelling tot de andere meningen).

Paste precies in het plaatje van de rondreis.

Gereisd anders in februari 2007
2006

Wij zijn hier twee nachten gebleven d

Pepper
12-11-2006

Wij zijn hier twee nachten gebleven d.m.v. het flexi-voucher systeem. Alle huisjes hebben uitzicht op de vulkaan en 's avonds is het uitzicht zeer spectaculair. De kamerdeur valt snel in het slot dus je moet ten aller tijden je sleutel bij je hebben anders ben je buitengesloten (is ons twee keer overkomen). Het hotel heeft een leuke trail naar een waterval en drie hotsprings. Het restaurent is te duur en het eten niet bijzonder, je kunt beter in La Fortuna gaan eten.

Gereisd anders in november 2006

Ben hier niet voor niets twee keer geweest. Mooie huisjes, schoon, vriendelijk personeel en geweldig uitzicht op de vulkaan. Verder nog de hot springs waar je heerlijk kunt vertoeven in de tijd dat je de winkels wel gezien hebt en het te vroeg is om te dineren. Leuke poolbar (beetje prijzig) met vriendelijk personeel. Ze proberen hier alles tot in de puntjes te regelen zo kan je de hele dag gratis koffie pakken en je kunt hier ook je tours regelen. Verder staat er dag en nacht beveiliging.

Gereisd met partner in juli 2006

mooi hotel, met een perfect uiizicht op de vulkaan die zelfs tijdens ons verblijf lava spuwde en af en toe wat pruttelde

Gereisd met partner in augustus 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Paraiso Resort & Spa in La Fortuna de San Carlos , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Paraiso Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.