Hotel Mountain Paradise ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door G en S

luxe voor een nette prijs

G en S,
11-8-2011

Mountain Paradise ligt ongeveer 5 á 10 rijden van Fortuna. Wij vonden het echt geweldig! Je hebt een ruime badkamer met watervaldouche, massagedouche en een aparte wc en de slaapkamer bestaat uit 2 kingsize bedden. Verder hadden we een eigen bubbelbad op ons terras, die omgeven wordt door groen, waarop ontzettend veel vogeltjes op afkwamen. Het zwembad is verwarmt en je hebt uitzicht op de vulkaan. Wij vonden het echt perfect! We hebben ook een dagje raften bij hun geboekt (niveau 3,4) Ook heel leuk om te doen, want de begeleiding was goed en je gaat ook bij een lokaal restaurantje eten. Kortom, een super leuke tijd gehad.

Gereisd met partner in juli 2011