Hotel Mountain Paradise ****

Review geschreven door Jeroen & Sabine

Meest fantastische hotel in heel Costa Rica

Jeroen & Sabine,
25-7-2009

Wij hebben hier in oktober 2008 3 nachten geslapen. Dit is het meest fantastische hotel dat wij in Costa Rica hebben gehad! Wij hadden dit hotel niet van te voren geboekt en kwamen er dus op de bonnefooi aan. Het is er in oktober nog niet zo druk, daarom kregen wij een gratis upgrate naar een premium room (nr. 103). De kamer (je eigen huisje) is een paradijsje: een heel groot hemelbed, alle lichten en gordijnen bedienbaar met een afstandsbediening, flat screen tv, airco, super gave badkamer met 2 douches, waarvan je eigen waterval als douche! Op je veranda 2 ouderwetse schommelstoelen en je eigen privé jacuzzi met uitzicht op de Arenal vulkaan. Ontzettend goed en chique eten in het restaurant, alleen best prijzig. Hotel heeft 2 mooi aangelegde zwembaden en gratis internet. De omgeving is adembenemend! De vulkaan, hanging bridges ($22), la Fortuna waterval ($8), sky tram + canopy(tokkelen) ($65), Baldi Hotsprings ($28). Prijs=pp. Erg lekker en betaalbaar gegeten bij pizzeria Vagabondo.

Gereisd met partner in oktober 2008