Hotel Lomas del Volcan

30 reviews over Hotel Lomas del Volcan in het Nederlands

Heerlijk!

Patricia
30-4-2016

Ruime schone lodges met tv, airco, goede wifi en uitzicht op de vulkaan in een hele mooie tuin.

Veel dieren in de tuin, prima ontbijt, leuk zwembad en jacuzzi. Echt een topper!

Wij waren op het park toen het er heerlijk rustig was.

Veel te doen in de omgeving. Zelf regelen, want hotel is prijzig. Ook het avondeten, weten ze te prijzen!

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

Mooi!

Annemiek
30-8-2015

Een heel mooie lodge. Als het niet bewolkt is, heb je een heel mooi uitzicht op de vulkaan. De huisjes zelf zijn ruim. Twee grote bedden, een heel ruime badkamer en een terrasje. Op het terrein van het park kun je veel dieren zien. In de omgeving van het hotel is veel te doen. De excursies die het hotel aanbiedt vonden wij erg duur. Hetzelfde geldt voor eten in het restaurant.

Het ontbijt was in buffetvorm en erg lekker.

Gereisd met partner in augustus 2015

kim_mc1
16-3-2015

2 nachtjes verbleven. Fantastisch kamer op een bovenverdieping helemaal achteraan. 2 grote tweepersoonsbedden (voor met z'n tweeën..), nette badkamer en prachtig uitzicht op de verzorgde en mooie tuin. Over de tuin gesproken: super! als je naar beneden loop het je daar een klein watertje lopen waar volop diertjes bij te vinden zijn! Eten was zeer goed voor normale prijzen!

Gereisd met partner in juli 2014

Wauw!

Roy
15-10-2014

Wat een mooie plek voor een hotel!

De kamers waren ruim en verzorgt, het eten was goed en niet duur, het zwembad zag er netjes uit, het personeel was vriendelijk en zeer behulpzaam. Ook is het een groot voordeel dat het stadje lekker dicht in de buurt is met veel leuke souvenirs winkeltjes.

Bij het verlaten van de accommodatie naar de volgende plaats werd meteen even gecheckt of de weg wel goed begaanbaar was. Dit was niet het geval (de weg was weggespoeld) en scheelde ons 2 uur omrijden!

Gereisd met partner in oktober 2014

Prachtig

CJ2013
25-3-2013

Super mooie lodges! Zicht op de vulkaan en het regenwoud.

Ontbijt was prima, meer dan voldoende keuze.

Gratis wifi in je lodge en een prachtig zwembad en jacuzzi.

Helemaal geen last gehad van bussen vol toeristen en wij waren er midden in het hoogseizoen.

Ook met een kind onder de 2 jaar was het hier prima vertoeven.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2013

Zeer ruim opgezet met prachtig uitzicht

mikkel79
20-12-2012

Mooie, ruime en vrijstaande huisje op een ruim opgezet park met overal waar je kijkt prachtige uitzichten. Helaas vanwege het weer alleen de voet van de vulkaan kunnen zien maar desondanks genoeg gezien daar!!

Gereisd met vrienden in januari 2009

Mooi groot park met ruim opgezette houten huisjes. Park is goed onderhouden, mooi zwembad er bij en vanuit alle huisjes prachtig uitzicht op de vulkaan. Enige nadeel is dat je hier als Nederlander niet alleen bent, je kunt alle touroperator busjes hier ook verwachten en daarmee gaat de rust wel wat van je reis af.

Je kunt hier prima je was laten doen, wordt binnen 1 dag keurig gewassen en gestreken weer afgeleverd!

Aanrader: bij Mumba travel in het stadje de canopy tour!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Fantastische ligging

sanstip
11-8-2011

Goed verzorgd hotel. Heerlijk ontbijtbuffet. Ruime kamers met televisie. Ze bieden veel dagtours aan. Housekeeping verdient hier een extra waardering!

Aanrader: hanging bridges

Gereisd met vrienden in januari 2011

Geweldig hotel

Annemieke Slingerland
27-7-2011

Wat een natuurwilde om je heen. Grote los staande huisjes met een zeer ruime douche en badkamer. Grote bedden. Natuur op het park goed onderhouden. Eten was voldoende aanwezig en gevarieerd. Mooi uitzicht op de arenaal vulkaan. Bediening was vriendelijk. Zeer goed hotel voor de doorreis toerist, want in de omgeving was verder niet veel te doen.

Gereisd met partner in januari 2011

Fantastisch hotel!

Herman
23-6-2011

De kamers zijn groot en schoon en voorzien van airco en een flatscreen tv. Je hebt een fantastisch uitzicht op de Arenal vulkaan. Het zwembad is zeer fraai alleen niet heel groot.

Gereisd met partner in januari 2011

We hebben een aantal aanbieders voor Lomas del Volcan voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektEngels

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lomas del Volcan in La Fortuna de San Carlos , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lomas del Volcan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.