Hotel Lavas Tacotal

Kleine hotelsWeer vandaag32°22°
Hotel Lavas Tacotal

We hebben een aantal aanbieders voor Lavas Tacotal voor je op een rij gezet:

11 reviews over Hotel Lavas Tacotal in het Nederlands

Leuk hotel aan de voet van de vulkaan gelegen. Voor de lavastroom (bij helder weer) moet je echter naar de andere kant per auto heen. Zeker niet duur voor wat je krijgt als overnachtingsplek.Ruime kamers met balkon. Het eten was echter niet geweldig, zowel 's ochtends als 's avonds. Cafetaria voedsel en een sober ontbijtje of je moest het locale ontbijt (bonen met rijst nemen).

Personeel niet klantvriendelijk.

Voor een of twee nachtjes prima locatie.

Zit overal dichtbij o.a. de hangingbridges.

Gereisd anders in april 2007

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lavas Tacotal in La Fortuna de San Carlos , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lavas Tacotal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.