Hotel Lavas Tacotal

3 reviews over Hotel Lavas Tacotal in het Nederlands

Goed hotel

Maud
7-2-2013

Goed hotel. Mooie en ruime kamers, mooi uitzicht op de vulkaan. Lekker eten alleen was de bediening erg langzaam.

Gereisd met vrienden in januari 2013

wij verbleven hier 3 nachten, de kamers zijn heel ruim maar eenvoudig en niet alles was in even goede staat. Grote badkamer, met soort van bubbelbad.

Personeel verschilt heel erg. Toen wij er waren zou het restaurant voor 1 avond gesloten zijn ivm reparatie van het dak. Dit was uiteindelijk nog steeds niet klaar toen wij weg gingen. Hierdoor maar 1 restaurant als keuze en dat was aan de overkant. Als je naar een supermarkt wilde moest je met de taxi en was je zo 20 dollar kwijt.

Wat erg aardig was is dat de receptie de laatste avond eten voor ons had besteld, uiteindelijk niet veel bijzonders maar daar was de prijs ook naar.

Het is handig als je een huurauto hebt, er is in de omgeving niet veel te zien, behalve de excursies wat verder op.

Gereisd met vrienden in januari 2012

Fijne kamer

Roel
16-3-2012

Wij verbleven hier tijdens een groepsreis 2 nachten. Helaas was het niet al te best weer en lag de vulkaan eigenlijk constant in de wolken/mist. Anders heeft dit hotel schitterend uitzicht hierop. Het hotel beschikt over zeer slechte wifi en soms alleen bij de receptie op te pikken. Kamers waren mooi, jacuzzi op de badkamer en wij hadden een grote koelkast. Gratis ontbijt. Bier in het hotel is prijzig met 3,5 dollar per blikje. Tegenover het hotel ligt een goede steak house met wel goede wifi mogelijkheden. Wij zaten met onze kamer in een gebouw achterop het terrein. Er waren ook diverse huisjes gelegen aan een klein parkje, waar je 's nachts grote padden kon vinden.

Gereisd met vrienden in maart 2012

We hebben een aantal aanbieders voor Lavas Tacotal voor je op een rij gezet:

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lavas Tacotal in La Fortuna de San Carlos , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lavas Tacotal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.