Hotel Lavas Tacotal

Kleine hotelsWeer vandaag32°21°
Hotel Lavas Tacotal

We hebben een aantal aanbieders voor Lavas Tacotal voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Lavas Tacotal in het Nederlands

Uitstraling van de receptie is stoffig en oud. Misschien omdat het low-low-season was, is er geen onderhoud gedaan: stoelen bij het zwembad waren kapot, waardoor het niet uitnodigde hier gebruik van de maken en te gaan zwemmen.

Doordat we de 1e nacht / ochtend de enigste gasten waren, hebben we niet veel personeel gezien. De laatste ochtend waren er wat meer mensen in het hotel.

Het personeel was vriendelijk (Engelssprekend), maar weinig aanwezig.

Kamers met 2x2-persoons bed, ventilator en airco, TV en ijskastje. Badkamer met bad met jacuzzi. Beperkte Wifi op de kamers (met inlogcode ), signaal van naast gelegen hotel was sterker.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lavas Tacotal in La Fortuna de San Carlos , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lavas Tacotal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.