Hotel Lavas Tacotal

6 reviews over Hotel Lavas Tacotal in het Nederlands

Niet enthousiast

Betty
18-8-2012

Het hotel heeft een fantastische ligging aan de voet van de vulkaan. Wij sliepen in de kamers aan het eind van het pad (dus niet in de huisjes).

De receptionist was niet echt geinterresseerd. Wifi in de buurt van de receptie, het hotel ligt goed als je een eigen auto hebt, het plaatsje is zeker 10 km verderop.

Het ontbijt was een keuzemenu, daardoor eenvoudig. Personeel matig, doen alleen hun werk. En kletsen dan in de keuken verder.

In onze kamer was de kluis kapot, andere kamer aangeboden, daar was helemaal geen kluis!

Gereisd met partner in juli 2012

Dit hotel heeft een mooi uitzicht op de Arenal vulkaan. Het hotel beschikt over een aantal blokken met kamers naast en boven elkaar en vrijstaande huizen. Wij verbleven in een huizenblok op de onderste verdieping. De kamer was ruim, het bed lag lekker en schoon. De badkamer beschikt over een groot bad met jacuzzi. Helaas vonden wij het ontbijt niet echt lekker en het personeel ongeïnteresseerd.

Gereisd met partner in februari 2012

Vriendelijk hotel

lettyannokkee
22-4-2011

Vriendelijk hotel, met uitzicht op de vulkaan die vanaf februari 2011 geen lava meer spuugt.

Wij zaten niet in een lodge maar gebouw met kamers naast elkaar.

Mooie nette kamer met ruim balkon.

Erg oud zwembad.

Avond eten uitstekend!!!

Zeer vriendelijk personeel. leuke excursies o.a. naar Hangbruggen 22 dollar p.p.

Vreemd, wij waren met nog een Frans stel de enige gasten.

Gereisd met partner in april 2011

We hebben een aantal aanbieders voor Lavas Tacotal voor je op een rij gezet:

Er zijn genoeg betere alternatieven!

Patrick
10-1-2011

Bij de receptie zeer lang moeten wachten doordat de receptionist maar bleef telefoneren en ons totaal negeerde. De eerste indruk van de kamers was prima, mooi en zeer ruim. Maar na een grondigere blik op de kamers geworpen te hebben was deze eerste indruk snel vergeten. De badkamer was ronduit smerig met tandpasta en schimmel in de wasbak, haren en zeepresten in de douche/bad, urinevlekken op de toiletpot en de wc-bril. Op en in bed lagen haren plus dubieuze vlekken in het beddengoed. Enige pluspunt was de televisie en schone koelkast. Het ontbijt was ook het slechtste dat we in heel Costa Rica gehad hebben. Jammer dat een op zich mooi hotel met prachtige ligging door fout management zo verwaarloosd kan worden. Zonde!

Gereisd met partner in december 2010

mooi midden klasse hotel

Paul
19-8-2010

Leuk hotel met prachtig uitzicht op de vulkaan die dagelijks lava uitspugt. In de omgeving kun je leuke wandelingen maken rond de vulkaan of een bezoekje brengen aan de diverse heetwater bronnen. Het hotel heeft een half overdekt zwembad met uitzicht op de vulkaan. Verder is het ontbijt goed en tegenover het hotel zit een geweldig steakhouse. Verder ligt het dorp op 10 minuten rijden waar zich diverse leuke restaurants bevinden.

Gereisd met partner in juli 2005
2008

Inderdaad, mooi hotel

Martine Moerkerke
13-1-2008

Inderdaad, mooi hotel. Hele mooie, propere ruime kamer met balkon.

Mooie badkamer, enkel het toilet was een beetje een probleem, hij spoelde namelijk niet goed door. Maar dat heb je wel vaker in Costa Rica.

Eten hebben we in het hotel nooit gedaan, we gingen steeds naar La Fortuna zelf om te eten, maar dit kon je niet te voet doen. la Fortuna was ook veel leuker.

Gereisd met partner in januari 2008

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lavas Tacotal in La Fortuna de San Carlos , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lavas Tacotal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.