Hotel Lavas Tacotal ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Babs

Goede kamers, verder niets bijzonders

Babs,
19-9-2012

Uitstraling van de receptie is stoffig en oud. Misschien omdat het low-low-season was, is er geen onderhoud gedaan: stoelen bij het zwembad waren kapot, waardoor het niet uitnodigde hier gebruik van de maken en te gaan zwemmen.

Doordat we de 1e nacht / ochtend de enigste gasten waren, hebben we niet veel personeel gezien. De laatste ochtend waren er wat meer mensen in het hotel.

Het personeel was vriendelijk (Engelssprekend), maar weinig aanwezig.

Kamers met 2x2-persoons bed, ventilator en airco, TV en ijskastje. Badkamer met bad met jacuzzi. Beperkte Wifi op de kamers (met inlogcode ), signaal van naast gelegen hotel was sterker.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012