Hotel Lavas Tacotal ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door jody

Super mooi uitzicht! eenvoudige kamers

jody,
22-5-2012

wij verbleven hier 3 nachten, de kamers zijn heel ruim maar eenvoudig en niet alles was in even goede staat. Grote badkamer, met soort van bubbelbad.

Personeel verschilt heel erg. Toen wij er waren zou het restaurant voor 1 avond gesloten zijn ivm reparatie van het dak. Dit was uiteindelijk nog steeds niet klaar toen wij weg gingen. Hierdoor maar 1 restaurant als keuze en dat was aan de overkant. Als je naar een supermarkt wilde moest je met de taxi en was je zo 20 dollar kwijt.

Wat erg aardig was is dat de receptie de laatste avond eten voor ons had besteld, uiteindelijk niet veel bijzonders maar daar was de prijs ook naar.

Het is handig als je een huurauto hebt, er is in de omgeving niet veel te zien, behalve de excursies wat verder op.

Gereisd met vrienden in januari 2012