Hotel Lavas Tacotal ***

Review geschreven door Roel

Fijne kamer

Roel,
16-3-2012

Wij verbleven hier tijdens een groepsreis 2 nachten. Helaas was het niet al te best weer en lag de vulkaan eigenlijk constant in de wolken/mist. Anders heeft dit hotel schitterend uitzicht hierop. Het hotel beschikt over zeer slechte wifi en soms alleen bij de receptie op te pikken. Kamers waren mooi, jacuzzi op de badkamer en wij hadden een grote koelkast. Gratis ontbijt. Bier in het hotel is prijzig met 3,5 dollar per blikje. Tegenover het hotel ligt een goede steak house met wel goede wifi mogelijkheden. Wij zaten met onze kamer in een gebouw achterop het terrein. Er waren ook diverse huisjes gelegen aan een klein parkje, waar je 's nachts grote padden kon vinden.

Gereisd met vrienden in maart 2012