Hotel Lavas del Arenal

Kleine hotelsWeer vandaag31°24°

We hebben een aantal aanbieders voor Lavas del Arenal voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Lavas del Arenal in het Nederlands

Met oudere kinderen

Een eenvoudig maar mooi hotel

Geert & Els Dirkx
4-5-2009

Dit hotel ligt tegen een rivier en het regenwoud.

De kamers zijn eenvoudig maar wel netjes en de bedden zijn confortabel. Het uitzicht op de Arenal is meer beperkt. In de tuin zijn 's morgens wel allerlei dieren, vooral vogels. Ook de kleine giftige kikkers zijn in de tuin te vinden. Er is een klein zwembad aanwezig. Het ontbijt is goed.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lavas del Arenal in La Fortuna de San Carlos , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lavas del Arenal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.