Bungalow Las Cabanitas

Bungalow

We hebben een aantal aanbieders voor Las Cabanitas voor je op een rij gezet:

1 review over Bungalow Las Cabanitas in het Nederlands

2007

Begin december 2005 zaten wij 2 nachten in Las Cabanitas

Yvonne & Alex
7-1-2007

Begin december 2005 zaten wij 2 nachten in Las Cabanitas en hebben er een supertijd gehad. Mooie ruime schone bungalows van donker hout met een ruime badkamer, goede bedden en een eigen verranda. Aardig en behulpzaam personeel en heerlijk en betaalbaar eten. Er is een hoop te zien en te doen in de omgeving van de vulkaan, maar een auto is daarbij wel wenselijk, gelet op de grootte van het gebied. Aanrader: ga naar het slangendierentuintje aan de westkant van de vulkaan en laat je er rondleiden. Alles wat niet giftig is, mag je vasthouden, een gave ervaring!!!

Gereisd Anders in januari 2007

Bungalow info

• RokenToegestaan

• ZwembadBuitenzwembad, Verwarmd

• WifiGratis

• TemperatuurregelingVentilator

• Op het terreinRookruimte

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Las Cabanitas in La Fortuna de San Carlos , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Las Cabanitas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.