Vakantiehuis Birdsong Residence

Vakantiehuis
Kleine hotelsWeer vandaag31°23°
Vakantiehuis Birdsong Residence

We hebben een aantal aanbieders voor Birdsong Residence voor je op een rij gezet:

1 review over Vakantiehuis Birdsong Residence in het Nederlands

Paradijs met een fantastische look op de Arenal

Harry en Wil
15-3-2009

In alle opzichten bijzonder. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Nicole (Nederlands sprekend) en haar partner Giovanni zijn, samen met hun team, super klantgericht. De ontvangst was uitermate hartelijk. Het ontbijt is grandioos en diners kunnen, voor een zeer acceptabele prijs, in je vakantiehuis verzorgt worden (Chorly is een uitstekende kokkin). Wanneer je de verharde weg verlaat (vanaf Fortuna richting Nuevo Arenal de afslag Observatori Lodge en Sky tram nemen) dien je een flink stuk over een behoorlijk geaccidenteerde weg te gaan. Vanuit je comfortabele fauteuil, je jacuzzi of je bed, het maakt niet uit, heb je een fantastisch panoramisch uitzicht op het lake Arenal en de vulkaan. In tegenstelling tot wat wij bij eerdere reacties over de Arenal omgeving hebben gelezen, biedt de omgeving een verscheidenheid aan mogelijkheden. Nicoline en Giovanni hebben ons veel bruikbare tips gegeven. Kortom, een absolute aanrader. Wij hebben er in ieder geval vijf fantastische overnachtingen gehad.

Gereisd Met partner in Sun Feb 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

• Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Birdsong Residence in La Fortuna de San Carlos , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Birdsong Residence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.