Hotel Alberque La Catarata

2007

La Catarata (de waterval) is een eco-lodge

Danielle
21-8-2007

La Catarata (de waterval) is een eco-lodge. De kamers zijn hierdoor zeer sober ingericht. En er wordt zuinig met water omgegaan. Wij vonden het hier prima. Er is in de omgeving zo veel te doen, dat je nauwlijks op je kamer bent. De lodge ligt op een ruige weg omhoog, vlak boven la Fortuna. Het ontbijt is prima. Voor avondeten kun je in een van vele de restaurantjes in het dorp terecht. Het uitzicht en tuin zijn erg mooi. Wij bleven hier maar 2 dagen, voor langer zou ik iets anders kiezen.

Gereisd Met partner in augustus 2007

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Alberque La Catarata

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alberque La Catarata in La Fortuna de San Carlos , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alberque La Catarata zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.