• Type accommodatie

• Waardering

60 accommodaties in

La Fortuna de San Carlos

Reviews over La Fortuna de San Carlos

Een ontzettend mooie omgeving.

Anoniem, 17-2-2017
    Wij zijn zelf amper in La Fortuna geweest, de omgeving is namelijk zo ontzettend mooi. Vanuit hier kun je de Cerro Chato (oude vulkaan met kratermeer) beklimmen vanwaar je een mooi uitzicht moet hebben op de Arenal vulkaan. Helaas was heb bij ons erg slecht weer waardoor we de top niet hebben kunnen bereiken. De hotsprings in La Fortuna zijn erg bekend, maar ik raad eerder de hotsprings in Rincon de la Vieja aan. Deze bevinden zich in een natuurlijke omgeving, veel mooier dus dan de hotsprings in La Fortuna. Je kunt je tijd hier beter anders besteden. Het is eventueel ook mogelijk om vanuit hier een uitstap naar Monte Verde te maken, hoewel het wel een flinke reis is.

Mooie vulkaan en leuk dorp

Robbert van Hulsentop, 29-7-2015

La Fortuna is een toeristisch dorp welke gelegen is aan de Arenal vulkaan. Het ligt op ongeveer 3 uur rijden vanaf San Jose en is met eigen vervoer prima te bereiken.

Het dorp is zoals gezegd toeristisch, maar dat is ook logisch; er is enorm veel te doen rondom La Fortuna: Watervallen, Hot Springs, Paardrijden, Quads. Fietsen, Klimmen, Wandelen etc etc, te veel om op te noemen!

Prima omgeving om vulkaan te bezoeken

Rianne Maas, 22-7-2014
    Prima uitvalsbasis om te overnachten t.b.v bezichtigen vulkaan Arenal. Aanrader is het bezoeken van de hot springs. (Liefst met locale gids als onderdeel van een tour).
La Fortuna de San Carlos scoort een 8,1 uit 10, op basis van 33 reviews