Hotel Villa Caletas

Kleine hotelsWeer vandaag30°23°
Hotel Villa Caletas

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Caletas voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Villa Caletas in het Nederlands

Fantastische plek

H Kleijer
31-1-2009

Prachtig hoog gelegen hotel met uitzicht over de oceaan. Goede service. Zonsondergangen zijn een belevenis vanuit het amphitheater, maar vanuit kamer 30 een privébelevenis. (jammer van de muziek uit het amphitheater, ook hoorbaar in kamer 30) Het uitzicht vanuit het hotelzwembad is een belevenis op zich. Het hotel beschikt over een privéstrand met barvoorzieningen. Er is een shuttle naar het strand. Voor een dag of vier een uitstekend verblijf.

Gereisd Met partner in Mon Dec 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Poolbar, Verwarmd

• Strand faciliteitenCatering aanwezig, Parasols aanwezig

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Caletas in Jacó de Garabito, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Caletas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.