Hotel Punta Leona Beach Resort

Meer hotelinfo

5 reviews over Hotel Punta Leona Beach Resort

• 8Teuntje Vermaas13-08-2011

Mooi hotel

Heel groot complex maar daar merk je behalve aan het zwembad (wel voldoende plek) weinig van. Huisje klein maar mooi en schoon en zo gebouwd dat je van het massale niet veel last hebt en omgeven door prachtig groen. Zeer vriendelijke huishoudelijke hulpen. Mooi strand en goed voor jonge kinderen. Restaurant een hele gebeurtenis met alle beesten (apen etc.) die komen kijken of eten willen. Ondanks dat wij de voorkeur hebben voor iets kleinschaligers, zouden we er zo weer heen gaan en een leuke tijd hebben. Tip: wandeling in het reservaat buiten de bebouwing is op eigen gelegenheid te doen en heel mooi!

Met jonge kinderen

• 9Janneke23-07-2009

Paradijs op aarde

Het was echt een super locatie. Ben hier in de zomervakantie geweest en het was er heel rustig. Waardoor je vaak maar met een handjevol mensen op het strand lag. Ideaal vond ik dat. Het personeel is heel vriendelijk en verzorgen alles goed. Verder is het niet onwaarschijnlijk dat er aapjes bij het ontbijt langskomen of dat er leguanen en wasbeertjes je pad kruisen op weg naar het strand. Geweldig echt waar!

Met vrienden

• 9l.stuifzand03-02-2008

weinig nederlanders, geen probleem,meest canadezen en duitsers,prima strand, eten goed, alleen zorgen dat er iemand aan tafel blijft anders is het weg {rotapen} een prima afsluiting van een rondreis, goede kamers, in een mooie tuin, met mooie ara,s en leguanen

• 9Marcel en Suzanne10-05-2007

Als echte natuurliefhebber ben je hier helemaal op je plaats. Het resort is gebouwd in het tropisch regenwoud,de Selvamar-kamers zijn kleine huisjes helemaal omgeven door groen. Smalle paden tussendoor leiden je weer op de hoofdweg die je brengen naar diverse restaurants, receptie, zwembaden enz. Het is hier heerlijk rustig, niet geschikt voor stappers dus. En de hoeveelheid dieren die je hier kan spotten is echt overweldigend. White-face monkeys stelen hier de show, ara's nestelen zich hier met veel kabaal, toekans, slangen, spinnen, wasbeertjes, neusbeertjes, en ga zo maar door.Ook zijn hier twee prachtige natuurlijke stranden, waarvan Playa Blanca paradijselijk is. Hier kan je zwemmen met zeeschildpadden.Kortom het is een tropische droombestemming!

Anders

• 8Marjolein25-11-2004

Wij zijn hier in januari 2004 geweest. Het is eigenlijk een natuurreservaat waar het hotel zich in bevindt. De kamers (het zijn huisjes) waren prima net als de omgeving die schitterend is. Gelegen in een tropische tuin die grenst aan het strand. Het nadeel is dat het reservaat vrij afgelegen ligt waardoor je niet makkelijk even snel 's avonds in het aangrenzende dorpje wat kan gaan eten of drinken.

Anders

0 tips over Hotel Punta Leona Beach Resort