7,8

5 reviews over Hotel Playa Bejuco in het Nederlands

Geweldig hotel in een mooie omgeving.

Familie Postma, 7-8-2011

12-7-11 Playa Bejuco was ons 8e en laatste hotel tijdens onze rondreis met onze dochter van 5 jaar. Wij hebben ons hier heel goed vermaakt. De hotelkamers zijn heel mooi en ook het zwembad is heerlijk om even te relaxen. Het strand is op loopafstand en in de bomen rondom het hotel kun de de Ara's spotten. Ook zijn er veel leguanen aanwezig. Het eten in het restaurant is erg goed. Ook zijn er vanuit hier veel excursies te doen. Een heerlijk hotel om de rondreis af te sluiten. Wij hebben al onze hotels van te voren geboekt, en dat is ons zeer goed bevallen.

Mooiste zonsondergang ooit!

joris-jopie, 7-2-2011

In januari 2011 zijn wij tijdens onze rondreis door Costa Rica drie dagen in Hotel Playa Bejuco geweest. Het was echt een geweldig hotel op een toplocatie. Met een minuutje lopen zit je op een prachtig, rustig strand waar wij onze mooiste zonsondergang hebben beleefd.

Vanuit Playa Bejuco zijn wij een dag naar Manuel Antonio geweest. Vanaf het hotel was het ongeveer 45 minuten rijden en wij hebben een leuke tocht met een gids gemaakt.

Wij waren met z'n tweetjes, maar kregen een kamer met 2 2persoonsbedden! Echt een mooie ruime kamer, fijne badkamer en lekker terrasje. Binnen 6 meter lagen we in het zwembad!

Het ontbijt was echt top. We konden uit 6 soorten ontbijt kiezen, dus voor ieder wat wils. 's Avonds aten we in het restaurant bij het hotel, erg lekker en wij betaalden elke avond rond de 15.000 colones.

Het personeel werkt echt keihard en is erg vriendelijk.

Wij zouden hier zeker naar teruggaan.

prima hotel

Ester, 20-2-2010

Wij hebben het hier heerlijk gehad.

Prima kamer, schoon, lekkere bedden, goede douched en airco.

Zwembad in de tuin, strand op loopafstand.

Restaurant is prima in orde, ontbijt goed.

De portier (Oscar) is een prima vent die alles voor je wil doen. je kan met al je vragen bij hem terecht.

Internet aanwezig (gratis).

Voor een of twee nachten op doorreis (zoals wij hebben gedaan) is het heel goed te doen.

nooit meer

coby, 18-4-2009

Een een woord, smerig.

Uitgeleefd terwijl het schijnbaar nog pas een paar jaar oud is. Er is niks te doen, niet schoongemaakt, Simpel ontbijtje. hadden 2 nachten geboekt, zijn echter al na een vertrokken.

Hier moet je niet zijn op je rondreis door dit geweldige land, er zijn echt veel betere plekken op te overnachten!!

Fantastische plek

Karlijn, 29-11-2008

Playa Bejuco ligt op ongeveer 30 minuten rijden van Jaco! Een rustige plek met een zwembad, strand en mooie luxe kamers! Airco, tv en koelkast. Elke morgen een lekker ontbijt dat uitgekozen mag worden van een kaart! 's middags en 's avonds kun je terecht in het restaurant om lekker te eten. Personeel is erg behulpzaam. Ze bellen taxi en regelen uitstapjes! Een echte aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Playa Bejuco voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Playa Bejuco in Jacó de Garabito, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Playa Bejuco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Playa Bejuco scoort een 7.8 uit 10 op basis van 5 reviews.