Aparthotel Mar de Luz

Hotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag31°24°
Aparthotel Mar de Luz
8,8

8 reviews over Aparthotel Mar de Luz in het Nederlands

Vriendelijk hotel op mooie locatie

Janet
2-7-2012

Hotel Mar de Luz is een mooi hotel met zwembad, gratis internet, ontbijt, en vriendelijke mensen. Het hotel ligt op loopafstand van restaurants, shops, en het strand. Er is veel in de omgeving te doen, en tours kunnen worden geboekt bij de receptie. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam, zeker een aanrader!

Gereisd Alleenreizend in juni 2012

Goed verblijf

mmj.slabbekoorn
11-1-2012

Wij zijn Costa Rica rondgereisd en hebben in hotels gezeten die we via touroperator hebben geboekt. In elk hotel verbleven we 3 nachten. Ook in dit hotel. We hebben het hier goed naar onze zin gehad. De kamer was heel goed en ook het ontbijt was heerlijk. De eigenaar is een hele vriendelijke man, waar we regelmatig een praatje mee maakten.

Gereisd Met partner in juli 2011

mooie zwembaden in het centrum

saskia
12-10-2011

In juli 2011 zijn we met onze 3 kids bij Mar de Luz geweest. Mooi hotel met leuke zwembaden. Kamers zijn ruim en netjes maar de badkamer was erg slecht. Deze zouden aan het einde van het jaar gerenoveerd worden. De krokodillentocht was indrukwekkend. Let op: excursies zijn erg duur waar in veel gevallen nog veel op afgedongen kan worden. We zijn over de organisatie Holland Hotels, waar Mar de Luz bij aangesloten is, erg tevreden. Betrokken eigenaren en erg klantvriendelijk. Het voelt erg gemoedelijk.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Rustig familiehotel

Helma
25-9-2011

Wij brachten onze laatste dagen van onze rondreis in dit hotel door. Met name het kleine keukentje en de koelkast op de kamer waren een fijne bijkomstigheid. Victor de eigenaar van het hotel is een echte gastheer met een goed gevoel voor humor en hij stippelt ook nog leuke excursies voor je uit.

Kortom: we hebben super genoten van ons verblijf in hotel Mar de Luz.

Gereisd Met partner in september 2011

Rustig gelegen en toch dicht bij het centrum. Als we in de buurt zijn, gaan we hier weer heen. Vriendelijk personeel, lekkere zwembaden. Leuke hondjes.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

heerlijk voor de laatste dagen.

jolijn
22-4-2010

Mar de Luz is een heerlijk hotel om de laatste dagen van je rondreis door te brengen. De kamers zijn mooi en er zit een klein keukentje in. De nedelandse eigenaar, Victor, en zijn gezin zijn super gastvrij, als er iets is staat hij voor je klaar. Het hotel ligt ±200m van de zee en het toeristische stadje Jaco ligt om de hoek met overal goede restaurants. Na een rondreis van ruim 2 weken hebben we hier lekker op het strand gelegen om alle indrukken die we opgedaan hebben op ons in te laten werken en weer een beetje terug op "aarde"te komen. De mensen in Jaco zijn allemaal gastvrij en vinden het erg leuk dat er andere mensen zijn dan Amerikanen. Die komen hier voor het surfen. Er wordt wel volop gebouwd bij de zee dus hoe het er over 5 jaar uitziet kan ik niet zeggen, maar nu kun je gewoon van het strand een hotel daar inlopen om je te douchen, wat te eten en drinken en je mag gebruik maken van het zwembad terwijl je er niet logeert. Wij zijnhier 3 dagen geweest en dat was ook genoeg.

Gereisd Met vrienden in maart 2010

2008

Prima familiehotel, geen restaurant, maar wel een koelkast op je kamer. 100m vanaf hoofdstraat Jaco en 200m strand

Gereisd Familie in januari 2008

Een prima familiehotel,geen restaurant, maar wel een koelkast op je kamer. 100meter van de hoofdstraat van Jaco en 200m van het strand.

Gereisd Familie in Wed Jan 09 2008 11:55:14 GMT+0000 (UTC)

Aparthotel info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand150 m

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Mar de Luz in Jacó de Garabito, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Mar de Luz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.