Hotel Quality Monte Campana

Meer hotelinfo

2 reviews over Hotel Quality Monte Campana

• 8bemcath12-11-2009

Quality Hotel Monte Campana is super

Wij zouden maar een paar dagen blijven op onze rondreis maar zijn uiteindelijk 2,5 week geweest. In het laagseizoen lopen de kortingen soms wel op tot 50% waardoor we voor 42 dollar in de executive suite zaten. Compleet met kingsize bed, jacuzi, koelkastje en vooral: ruimte! Ok, de interieurs zijn misschien een beetje oudbollig, maar het hotel is gewoon heel leuk opgezet. Vraag vooral een kamer in het boomhuis. Ook het zwembad is echt heel mooi (weer met jacuzi). Ook zijn er trails die je kunt lopen, naar een waterval en een meertje. Echt een aanrader!!

0 tips over Hotel Quality Monte Campana

0 vragen over Hotel Quality Monte Campana