vakanties Guanacaste

Reviews over Guanacaste

Heel mooi, lekker eten en een perfecte verzorging

John Hofboer,
    21-3-2011

Na 19 km schudden over een met gaten bezaaide weg bereik je Cano Negro. Het hotel Campo Cano Negro heeft een prachtig onderhouden tuin waarin een ruim zwembad en een aantal goed onderhouden bungalows. De kamers zijn schoon en voorzien van een fan en airco. De keuken is eenvoudig maar zeer smaakvol.

Een heel prettige plaats om een paar dagen door te brengen.

slapen bij de boerderij

jeannette,
    11-3-2010

Slapen bij een Tico/boer. een heerlijke ervaring. Prachtig gelegen tussen de Rincon de la Vieja en de Cacao, op 655m. Mooie vergezichten.We hadden een prachtige kamer met groot bad, waarin elke dag verse bloemen lagen, erg romantisch. Mogelijkheid tot dagtocht naar de vulkanen te paard, je krijgt lunchpakket mee.

paradijselijke plek;

Patteeuw Dirk,
    28-11-2009

zeer mooi, zeer net, zeer vriendelijk. Kleinschalig en toch alles erop en eraan.

Wat een topper

Annick Lacante,
    8-11-2008

Wat een topper !!!! Flatscrean, internet op kamer, ultra moderne ...

Best hotel van onze trip in Costa Rica en heel goedkoop

Aardig hotel, schone kamers

Nicole,
    9-9-2006

Aardig hotel, schone kamers. In juli is er geen bal te beleven in Samara. Er zij maar 2 reataurants open waarvan 1 pizzeria en verder is er weinig te beleven. Las Brisas wordt gerunt door Duitsers, waarbij "de grote baas" de hele dag toekijkt vanaf een speciaal voor hem gereserveerde tafel van het terras. Deze tafel is constant gereserveerd ookal hebben de gasten geen plaats om te lunchen. de ligging is goed direct aan het strand maar het eten was wat weinig. Verder zijn de prijzen ook hier vrij Europees.

Guanacaste scoort een 8,3 uit 10, op basis van 3 reviews