Guanacaste

Reviews over Guanacaste

natuur natuur natuur

lau
    10-1-2011

mooie bestemming voor mensen die van de natuur hou - ik had liever een grote rondreis gemaakt met een paar snipper-rustdagen maar we waren met 2 en men moet rekening houden met de vakantiepartner... In elk geval, Monteverde is prachtig, Arenal en zijn vulkaan is onvergeetbaar enz enz! Prachtige innemende natuur. We waren daar voor 16 dagen tss februari en maart : ideaal! nog geen regenseizoen én het is er zalig héél erg warm (max 40° hebben we gehad!) - dus een zwembad in uw accomodatie is wel aangewezen! Ook een 4x4 is nodig om zich te verplaatsen! Het eten is er niet zo fantastisch - zeker bij de kleine minder toeristische restaurantjes. aarzel dus niet om een toerisistisch restaurant te nemen!

Gereisd Met vrienden in februari 2010

riu guanagcaste

lianne
    13-7-2010

geweest in november 2009 een goed hotel mooie omgeving. de apen zitten in het bos. twee daagse tour gedaan mooi en leuk. het is een prachtig land. november begint de zomer. het eten van het hotel was goed. met het personeel ging het ook goed voor herhaling we komen terug. naar brussel een lange trip

Gereisd Met partner in juli 2010
Guanacaste scoort een 8,3 uit 10, op basis van 3 reviews