Hotel Secrets Papagayo Costa Rica

Hotel Secrets Papagayo Costa Rica

Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag36°20°

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor Secrets Papagayo Costa Rica voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hotel Secrets Papagayo Costa Rica

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenGlutenvrij, Vegetarisch

• Receptie24-uurs receptie
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Dokter, Concierge, Autoverhuur, Fietsverhuur, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Secrets Papagayo Costa Rica in Golf De Papagayo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Secrets Papagayo Costa Rica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.