Hotel aan zeeWeer vandaag36°20°
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Occidental Grand Papagayo voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Occidental Grand Papagayo in het Nederlands

fantastiche vakantie doorgebarcht

Ghysens Benny
8-8-2010

Zeer mooi rustig gelegen viersterren hotel. Goede service. Lekker afwisselend eten. De bediening is vriendelijk en vlot. Het hotel is niet van toepassing voor mensen die slecht te been zijn. Uitgaan s' avonds is niet mogelijk, maar in het hotel is er vanalles te doen.

Wij hadden een standaardkamer, die ruim genoeg is. Enig minpuntje is dat de badkamer aan vevanging toe is.

Costa Rica is een mooi land, maar de excursis vind ik nogal duur.

Gereisd met partner in juli 2010
2007

Het hotel ligt in een baai en heeft een wat minder strand (klein en veel rotsen), dus veelal bij het zwembad gelegen, waar een enthousiaste Funclub aanwezig is. Het zwembad is niet heel groot, evenals de kamers met oceanview die wij hadden. Deze zijn redelijk schoon, maar wel aan wat vernieuwing toe (kapotgeslagen muggen aan de gordijnen etc.). De twee a la carte restaurants (Oriental en Italiaans) zijn erg goe, m.n. Oriental, de buffeten ook allemaal prima. Al met al aardig personeel, maar geen 5 sterren.

Gereisd met partner in oktober 2007

een prachtig snorkelgebied direct aan het strand bij het hotel.niet zoveel kamers dus een intieme indruk; 's avonds rustig;erg vriendelijk personeel;voldoende excursiemogelijkheden;schone ruime kamers met goede brede bedden;gasten: vnl. koppels zonder kinderen;rustige plekjes om van prachtige uitzichten te genieten o.a. schitterende zonsondergangen;het eten is erg gevarieerd,iedere dag staat een ander land centraal;personeel spreekt goed engels ;20 min met de taxi vanaf het vliegveld van liberia.

Gereisd met partner in juli 2007

Na onze rondreis in dit hotel de verlenging gehad. Zeer net hotel met goede service. Buffetrestaurant is goed, a la carte restaurants (italiaans en oosters) zijn zeer goed (wel lange wachttijden om te reserveren. Hotel ligt wat afgelegen, maar dat vonden wij wel relaxed. Direct toegang tot het strand (zee is rustig omdat het aan een grote baai ligt. Hotel ligt op een heuvel waardoor het voor mensen die slecht ter been zijn, wat lastig is (veel trappen en hellingen). Hotel ligt in een streek waar veel zon schijnt, hierdoor is de natuur in dit stuk wel droog en dor. Voornamelijk gasten uit de USA en Canada. Voor een verlenging zeker een aanrader.

Gereisd anders in mei 2007
2005

Prachtig hotel, zeer goeie service, zeer behulpzaam personeel.

De ligging is ideaal voor wie na een rondreis rustig wil genieten van de luxe aan een prachtige baai.

Het Italiaanse a la carte restaurant is zeker een aanrader, probeer er de Tuna Steak. Zeer uitgebreide all in. Enigste minpuntje zou het te kleine buffetrestaurant kunnen zijn. Hele mooie herrinering !

Gereisd anders in december 2005

• Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Adults onlyJa
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt
  • Minimale leeftijd gastenVanaf 18
  • De staf spreektEngels

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Occidental Grand Papagayo in Golf De Papagayo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Occidental Grand Papagayo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.