Hotel Casa Conde Del Mar

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag32°23°

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Conde Del Mar voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Casa Conde Del Mar in het Nederlands

TUIN AAN ZEE

Adrianus
29-3-2010

Kamer in lage bungalow - groepjes van 4. Prima - geen koelkast - airco prima. wel gehorig. 2 km strand voor 30 mensen toen wij er waren. Paar dagen volbezet. Weinig te doen behalve 15 km verder in Coco. Restaurants en winkels daar. Rond het hotel tientallen bosbrandjes - ongelooflijk. stank en niemand blust. Is niet nodig zegt men. Ook 50 km. verder Tamarindo idem dito. Over 16 km. gravelweg de andere stranden bezocht. Stof, 38 graden, brandjes overal. Niemand doet er iets aan. Desolaat gebied - hotels houden het nog goed door veel te sproeien. Ga alleen voor te zonnen en niets doen - dan ben je op je plaats hier. Ontbijt goed - diner voor kwaliteit te duur, Tours duur. Veel vogels in de tuin. Nooit houten palen voor kabels in brand zien staan - wij zagen ze. Ondanks mooie hotel......nooit meer.

Gereisd met partner in Sat Mar 20 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive
  • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Casa Conde Del Mar in Golf De Papagayo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Casa Conde Del Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.