Reviews over Golf De Papagayo

prachtig gelegen

bujoja
    13-12-2010

fantastisch hotel om even bij te komen tijdens ee groepsrondreis.

helaas geen hamburgers maar wel erg lekker ander eten. kamers zijn van alle gemakken voorzien

fantastiche vakantie doorgebarcht

Ghysens Benny
    8-8-2010

Zeer mooi rustig gelegen viersterren hotel. Goede service. Lekker afwisselend eten. De bediening is vriendelijk en vlot. Het hotel is niet van toepassing voor mensen die slecht te been zijn. Uitgaan s' avonds is niet mogelijk, maar in het hotel is er vanalles te doen.

Wij hadden een standaardkamer, die ruim genoeg is. Enig minpuntje is dat de badkamer aan vevanging toe is.

Costa Rica is een mooi land, maar de excursis vind ik nogal duur.

TUIN AAN ZEE

Adrianus
    29-3-2010

Kamer in lage bungalow - groepjes van 4. Prima - geen koelkast - airco prima. wel gehorig. 2 km strand voor 30 mensen toen wij er waren. Paar dagen volbezet. Weinig te doen behalve 15 km verder in Coco. Restaurants en winkels daar. Rond het hotel tientallen bosbrandjes - ongelooflijk. stank en niemand blust. Is niet nodig zegt men. Ook 50 km. verder Tamarindo idem dito. Over 16 km. gravelweg de andere stranden bezocht. Stof, 38 graden, brandjes overal. Niemand doet er iets aan. Desolaat gebied - hotels houden het nog goed door veel te sproeien. Ga alleen voor te zonnen en niets doen - dan ben je op je plaats hier. Ontbijt goed - diner voor kwaliteit te duur, Tours duur. Veel vogels in de tuin. Nooit houten palen voor kabels in brand zien staan - wij zagen ze. Ondanks mooie hotel......nooit meer.

Het hotel ligt in een baai en heeft een wat minder strand

René en Anouk
    17-10-2007

Het hotel ligt in een baai en heeft een wat minder strand (klein en veel rotsen), dus veelal bij het zwembad gelegen, waar een enthousiaste Funclub aanwezig is. Het zwembad is niet heel groot, evenals de kamers met oceanview die wij hadden. Deze zijn redelijk schoon, maar wel aan wat vernieuwing toe (kapotgeslagen muggen aan de gordijnen etc.). De twee a la carte restaurants (Oriental en Italiaans) zijn erg goe, m.n. Oriental, de buffeten ook allemaal prima. Al met al aardig personeel, maar geen 5 sterren.

super lekker relaxed resort

henriette
    27-8-2007

super lekker relaxed resort. veel amerikanen. aanrader is de massage in tentje op het strand. heerlijk. duikschool met belgische eigenaar is erg goed. duiken in oktober viel tegen, zicht was slecht. geen groot wild. schijn in andere periodes beter te zijn. resort is goed, schoon. kamers zijn ruim en schoon. echt een pareltje

Golf De Papagayo scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews