Appartement Flamingo Cabinas

1 review over Appartement Flamingo Cabinas

Never again

Robert Kane
27-5-2012

No hot water. No linen service. No rental agreement which lead to a robbery. When I went to leave owner demanded $50 per night when we verbally agreed to $10 for 5 nights. When I refused she locked the gate and would not let me get my rental car.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Flamingo Cabinas in Flamingo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Flamingo Cabinas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Flamingo Cabinas scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.