Bungalow
Kleine hotelsWeer vandaag30°23°

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Cabinas Manolo voor je op een rij gezet:

1 review over Bungalow Cabinas Manolo in het Nederlands

Zeker niet voor ons

Bianca
12-4-2016

We zaten in een private cabina. Het was niet wat we hadden verwacht.. Achteraf gezien hadden we gewild dat we meer geld hadden uitgegeven, zodat we ook meer waar voor ons geld hadden gehad. Zeker in de zomertijd is het ontzettend heet en vochtig in Drake Bay, je zweet als een otter van zonsopkomst tot zonsondergang. We hadden graag 'thuis' willen komen op een fijne plek, dat was hier niet van toepassing.

Plus: - Taxi van strand naar accommodatie - Gratis Wifi - Erg goed restaurant - Ruimtelijke cabina - Goede schoonmaakster - Wasservice ($4 per kilo) - Goedkoop in vergelijking met andere accommodaties

Min: - 2 van de 3 nachten wakker geworden met een ongelooflijke urine-lucht. Deze kwam waarschijnlijk vanachter de cabina vandaan. Buren gaven aan dit ook zo te ervaren. Gemeld bij receptie: geen andere cabina of oplossing te geven. - Tweepersoonsbed met eenpersoons-klamboe. Gemeld bij receptie: klamboe werd vervangen, maar met hetzelfde formaat. Geen verbetering dus en zinloos tegen muggen. - Insecten overal in de kamer. Hordes mieren kruipen langs hoofdeind van bed, ook over een van de andere bedden. Dode en levende (grote!) kakkerlakken. Begrijpelijk in de jungle dat er insecten zijn, maar het werd ze ook wel makkelijk gemaakt: gigantische spleten en kieren bij de ramen. Eén raam kon ook niet worden gesloten en stond dus open (zonder net). Gemeld bij receptie: geen oplossing, dit was volgens receptioniste bij alle kamers zo. - Niet makkelijk om 'even' naar de supermarkt te gaan. Steile weg.

Gereisd Met partner in maart 2016

Bungalow info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Vissen
  • BuitensportenHiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Cabinas Manolo in Drake Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Cabinas Manolo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.