Drake Bay

Reviews over Drake Bay

Een hele speciale plek!

A
    28-4-2012

Dit is een hele speciale plek waar erg weinig toeristen komen, dit heeft ook te maken met de zeer moeilijke bereikbaarheid. Het is echt een avontuur op zich en daar hoort ook de tocht ernaar toe bij (zie Casa Corvocado). Midden in bijna ongerepte jungle, waar weing mensen rondlopen, maar waar we wel capucijnapen, brulapen, een famile neusberen, een reuzenmiereneter en mooie vogels hebben gezien. Zeker een aanrader!

Gereisd met partner in februari 2012

Overweldigend

Chrisje
    15-1-2012

Samen met het Corcovado NP de must see van Costa Rica, vinden wij. Wat mooi. Zeer mooi natuur en veel dieren gezien (teveel om op te noemen). Echte parels en toen wij er waren nog niet overgoten door de toerisme.

Gereisd met partner in Sat Jan 01 2005 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

heel mooi

dorindaverhage
    19-11-2011

prachtige plek om bij te komen van een drukke vermoeiende reis. De reis ernaar toe per boot is al een belevenis, want er staan soms zulke hoge golven dat het echt doodeng is, maar het is heel hele mooie trip. De stranden zijn prachtig en de jungle erachter ook. Als je op strand zit vliegen de ara's (prachtig gekleurde papegaaien) boven je hoofd en de aapjes zitten in de bomen.

Gereisd met partner in maart 2011

Mooie plek

rodeparaplu
    5-2-2007

Dit is de mooiste plek waar ik ooit geweest ben. De mensen zijn vriendelijk, het strand is schitterend, de jungle is om de hoek, de dolfijnen zijn slechts een bootreis verderop... Zoals de lonely planet al zegt:

"Home to the best remaining strands of Central America's Pacific coastal rain forest, the largely inaccessible Peninsula de Osa also boasts the Parque National Corcovado, wich protects some of Costa Rica's most spectacular natural wonders. This protected area attracts countless visitors, ready to explore its many riches - from flockes of scarlet macaws tot colonies of monkeys to elusive animals such as the jaguar."

Hier wil je gewoon naar toe. Ook al wist je dat misschien nog niet.

Gereisd met partner in januari 2007

Corcovado (vlak bij Drake bay) is het paradijs! De echte

Barbara
    20-9-2006

Corcovado (vlak bij Drake bay) is het paradijs! De echte pure natuur waar je in Nederland 's nachts van nadroomt. Prachtige stranden, een ruige branding... waanzinnige jungle met alles wat erbij hoort... toekans, papagaaien, apen, enz. (we zagen voetsporen van een jaguar op het strand) riviertjes die uit de jungle het strand opstromen via watervalletjes... kan je het mooier bedenken?

Gereisd anders in september 2006
Drake Bay scoort een 8,7 uit 10, op basis van 15 reviews