Chirripo

Reviews over Chirripo

Wauw

Sonja,
    1-2-2006

Wauw. Mooi ingerichte houten huisjes met eigen balkon waar je een prachtig uitzicht over de bergen/dalen hebt. De enige plek in Costa Rica waar je 's nachts met een deken over kunt slapen, heerlijk!

Ietwat moeilijke eigenaar is half Frans, half Amerikaans en praat graag over politiek. Maakte 's ochtends lekker ontbijt met veel fruit. Is ingesteld op yoga/spirituele groepen oid, maar die waren er nu niet. Zwembad eindje naar beneden, waar je het gevoel had dat je in the middle of nowhere aan het zwemmen was.

Dichtstbijzijnde eetgelegenheden nogal eindje rijden over pikdonkere bergweggetjes.

Gereisd anders in februari 2006

Dit is een plekje voor de avonturier! Gelegen op de weg de

Jolanda,
    1-2-2006

Dit is een plekje voor de avonturier! Gelegen op de weg naar het Parque Nacional Chirripo, ten n.o. van San Isidro de El General,in Canaan. Het retreat ligt aan een onverharde bergweg die niet verlicht wordt. Weinig voorzieningen in de buurt, alleen een enkel eettentje.De accommodatie bestaat uit een soort blokhutjes met schitterend uitzicht op de bergen. Lekkere bedden en met balkon. Hier kom je echt voor de rust. Er is een zwembad en een ruimte voor yogaliefhebbers.

Wij betaalden $45 voor 2 pers incl ontbijt per nacht.

Gereisd anders in februari 2006