Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag31°22°
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Riu Palace Costa Rica voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Riu Palace Costa Rica in het Nederlands

Geweldig hotel, zoals we gewend zijn van RIU

Sharon
5-11-2018

Perfect hotel om bij te komen na een rondreis. Het eten en drinken is geweldig en het personeel zeer vriendelijk. Mooie zwembaden en voor kinderen ook genoeg te doen. In de omgeving ook genoeg excursies te doen als je er nog op uit wilt.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig hotel - een plaats om weg te dromen

Rene
19-2-2014

Het hotel is prachtig en gelegen in een baai. Het is een zeer recent onthaal met wifi op de kamer.De junior suite is ruim en heeft een afzonderlijke douche en bad. De kamer wordt zeer goed onderhouden. Hadden uitzicht op een bos en zijdelings zicht op zee. In de bomen zaten apen. In de restaurants was het eten voortreffelijk, alles werd mooi gepresenteerd. Er was genoeg keuze om dagelijks een ander menu samen te stellen. Het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk. Ze hebben allemaal een Engels taalbad gehad om de hotelgasten zoveel mogelijk in het Engels te helpen en dat lukt zeer goed. Er is voldoende plaats aan het zwembad. De animatie is de ganse dag in de weer om het publiek naar hun zin te maken. op het strand zijn er genoeg plaatsen en stoelen om in een schaduw- of zonrijk plaatsje te liggen. Er wordt voordurend door twee obers van drank en spijs voorzien. Laat de 19-22 uur vliegen u niet afschrikken om niet naar dit prachtig hotel te komen. Het weer was prachtig 35°-droog.

Gereisd Met partner in Sun Feb 02 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive
  • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 5 minuten met de auto, < 25 m
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenAmerikaans, Aziatisch, Internationaal, Italiaans

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen
  • BuitensportenGolfbanen
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riu Palace Costa Rica in Carrillo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riu Palace Costa Rica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.