Hotel aan zee, Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag29°24°

6 reviews over Hotel Arena Blanca in het Nederlands

geweldige plek

cies
12-3-2011

dit is een geweldig hotel alleen word er gezegd 600 meter van het strand dit klopt niet het is minimaal 1.5 kilometer

Gereisd Met vrienden in maart 2011

arena blanca

bianca
21-10-2010

Het is een klein maar sfeervol hotel. De eigenaar doet echt zijn best om je welkom te voelen en wil ook van alles regelen voor je als je vragen hebt. Een nadeel vond ik de vele kapote strandstoelen bij het zwembad. Voorzichtig gaan liggen en niet te veel bewegen bang om de stoel verder kapot te maken.

Gereisd Met vrienden in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Gezellig hotel

J.Huttinga
24-9-2010

Hotel Arena Blanca is een gezellig hotel in de buurt van Playo Carrillo/ Samara. Het strand is op loopafstand (terug wel steil), maar om Samara te breiken is het handig om een taxi te bestellen. De kamers van het hotel zijn simpel, maar wel netjes. Ze liggen om het zwembad heen. Wij hadden zelf wat drinken bij ons, maar hier werd niet moeilijk over gedaan (deze alleen aan het zwembad of in onze kamer genuttigt). Ontbijt was goed en uitgebreid. De laatste avond was er een BBQ georganiseerd, dit smaakte erg goed en het was erg gezellig. De mensen van het hotel doen er alles aan om het gezellig te maken. Verder is er gratis WiFi.

Gereisd Met vrienden in Thu Sep 16 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nooit meer

johan heijboer
18-5-2010

De kamers zijn niet allleen zeer eenvoudig maar ook erg vuil. Heel onvriendelijk en ongezellig. Veel regels met omschrijvingen van boetes als je een zelfmeegenomen drankje gebruikt of als je de handdoek kwijt raakt ( geloof 30 dollar) Eten en drankjes zijn extreem duur en van slechte kwaliteit. Een hotel in Samara nemen is veel beter en gezelliger.

Gereisd Met vrienden in Thu Apr 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Afknapper na leuke tour

Michel
8-2-2010

Laatste hotel na leuk tour door o.a. Costa Rica. Na vele mooi gelegen en mooie hotels was dit voor bijna hele groep een afknapper. Hotel maakt een de indruk de laatste jaren niet opgeknapt te zijn (betonnen vloeren/kleine (bad)kamers/inrichting niet tot zeer matig). Ligt op 250meter van zee, maar wel van een van de mooiste baaien van Costa Rica. Strand heeft geen voorzieningen als restaurantjes of ligstoelen en patrassols -en dat bij 37 graden), maar dat maakt het schitterende strand wel meer dan goed. Aardig zwembadje, echter ligt pal in de bloedhete zon en er is geen parassol te vinden. Eigenaar doet zijn best om het iedereen naar de zin te maken, maar daar betaald u bij de eindafrekening wel de hoofdprijs voor (in verhouding tot andere hotels in Costa Rica). Leuk voor twee nachtjes, maar dan wil je er zo snel mogelijk weer weg. Dorpje Samara ligt op 8 km van het hotel.

Gereisd Met vrienden in Mon Feb 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

prima plek om een paar dagen te verblijven

jolanda
16-1-2010

Een zeer leuk hotel, waar we een paar zeer aangename dagen hebben verbracht. Het ligt ongeveer 8 kilometer van Samara. Dus je 's avonds uitwilt, is dit geen goede plek. Maar met de bus van het hotel ben je er zo. Overgens ligt het hotel niet ver van de zee. Maar het is een strand zonder voorzieningen. De eigenaar van het hotel doet alles om het je naar de zin te maken. Zo organiseerde hij een feest speciaal voor de kinderen en het oud-en-nieuwfeest was onvergetelijk.

Gereisd Met vrienden in december 2009

We hebben een aantal aanbieders voor Arena Blanca voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee

• Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesWasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arena Blanca in Carrillo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arena Blanca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.