Hotel Villa Blanca

2005

Prima hotel, van dezelfde eigenaar als Si Como No

solenn
25-12-2005

Prima hotel, van dezelfde eigenaar als Si Como No. Ligt wel geisoleerd maar dat is ook de bedoelimg want dit is een eco-hotel wat ligt in het cloudforest. mooie kamers(het zijn allemaal aparte huisjes met een veranda en in gunstige gevallen uitzocht op de jungle) met een nog mooiere badkamer en een open haard (!). verder goede service en je kan vroege ochtend en avond wandelingen maken (onder begeleiding) door de jungle. zeker een aanrader! verder is het ook mogelijk te trouwen in de trouwkapel die bij het hotel ligt.

Gereisd Anders in december 2005

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Blanca in Canas Dulces, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Blanca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.