Hotel Xandari Resort & Spa

Hotel Xandari Resort & Spa

Kleine hotelsWeer vandaag25°19°

We hebben een aantal aanbieders voor Xandari Resort & Spa voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Xandari Resort & Spa in het Nederlands

Prachtig uitzicht en het beste eten !

Sjakkie
13-4-2017

Leuk resort met gekleurde villas / huisjes. 3 zwembaden en een prachtige botanische tuin. Ook hebben ze drie natuurlijke watervallen op hun land , dit is een aardige klim. Ze verbouwen hum eigen groenten en fruit en dat proef bij ontbijt , lunch en diner . Verse aardbeitjes , home made zachte granola bars en eitjes van hum eigen kippen bij het ontbijt. Wij vonden dit het beste restaurant van onze hele rondreis. Het restaurant is ook te bezoeken voor mensen die geen gebruik maken van het hotel. Het resort heeft strenge bewaking bij het entree. In de avond prachtig uitzicht over de centrale vallei , met miljoenen lichtjes.

Gereisd Met partner in januari 2017

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenHiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Xandari Resort & Spa in Alajuela, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Xandari Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.