Bed and Breakfast Villa Pacandé

BedAndBreakfastWeer vandaag28°19°

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Pacandé voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Villa Pacandé in het Nederlands

Een verscholen diamantje

Ronald Flint, 1-4-2010

Wij wilden niet in San Jose slapen en kozen voor Alejuela en wel Hotel Pacande.

We hadden gereserveerd, bij aankomst leek het een mooi hotel.Maar helaas vol, wij konden mee naar hun andere hotel voor het zelfde geld. We hadden eenmaals gereserveerd.Wij werden naar Villa Pacande gebracht, eigenlijk het huis van de eigenaar en zijn vrouw. Hier zijn ook een aantal kamers bijgebouwd. Het is echt een villa in de heuvels tussen het groen. Rosa de huishoudster verzorgd ook het ontbijt en het avondeten. Doe alsof je thuis bent, gebruik de wasmachine, het internet, de tuin, loop met de hond, en drink een wijntje op het terras.

Echt een aanrader

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa Pacandé in Alajuela, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa Pacandé zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Villa Pacandé scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.