Hostel Trotamundos

Hostel
Kleine hotelsWeer vandaag28°20°

We hebben een aantal aanbieders voor Trotamundos voor je op een rij gezet:

1 review over Hostel Trotamundos in het Nederlands

aanrader

tenc
30-12-2011

prima gelegen in het centrum van alajuela en dichtbij het vliegveld en busstation vanwaar de bussen het land in vertrekken, er is gratis vervoer van en naar het vliegveld, ontbijt is inbegrepen, gratis internet, de prijs ligt op 25 dollar voor een kamer met gedeelde slaapkamer, taxi naar het vliegveld kost ook maar 3 dollar

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Trotamundos in Alajuela, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Trotamundos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.