Bed and Breakfast

geweldig

peter en ilona
9-5-2011

wij zijn 3 jaar geleden bij la garita geweest super

ze hebben de huurauto voor ons geregeld en veel adviezen gegeven over het hoe en wat in costa rica.

het is heel fijn als je voor het eerst een rondreis op eigenhoutje maakt en danje eerste dag toch even in het nederlands kan beginnen.

Gereisd Met partner in januari 2011

een fijne B&B

Joke
9-1-2011

Wij hebben 2 nachten in dit B&B gelogeerd, een nacht in een ruime kamer met goede voorzieningen en een nacht in het huisje, dat helemaal compleet is voor 4 personen. De ontvangst door de Nederlandse eigenaars is hartelijk, ze zijn behulpzaam en gastvrij. Vooral de tip om een GPS bij hen te huren was prima, wij reden probleemloos naar de andere bestemmingen. Zeker een aanrader!

Gereisd Met partner in september 2010

Perfecte start en finish van onze vakantie

Frank Wolthuizen
27-7-2010

B&B Alejuela is een door een nl echtpaar bedreven B&B. Zij hebben er hun eigen huis, met op hetzelfde terrein (nou ja, zeg maar park/tuin) de B&B's. Helemaal aan de rand van de stad, aan een doodlopende weg, dus het is erg rustig snachts. Door de vlucht via Panama kom je redelijk laat aan op SJO. Dan is 15 minuten tussen luchthaven en B&B erg practisch. De kamers zijn zeer schoon met grote bedden, een koelkast en koffie/thee-zet mogelijkheid. Erg practisch als je smorgens om 4 uur weer wakker wordt (tijdsverschil!). Er zijn diverse formaten kamers, voor diverse familie samenstellingen. Smorgens schuif je vanaf 7 uur (of eerder als het moet) aan voor een heerlijk ontbijt. Vers fruit en eieren naar keuze of een Costaricaans ontbijt. Ook savonds kun je hier terecht voor een drankje, of om met Ad en Margaret te bespreken wat je het beste kan doen. Auto huren regelt Ad ook. Alles perfect!! We zouden er zo weer naar toe willen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2010

La Garita is een "thuis" in Costa Rica.

Marian, Jop, Joris en Cathelijn
3-2-2009

De leukste bed and breakfast, die wij op onze route zijn tegengekomen!!! Ard en Nicoline doen er alles aan om het hun gasten naar de zin te maken. Heerlijke plek om bij te komen na de lange vliegreis, maar ook als tussenstop komende uit het regenwoud om vochtige kleding weer even te laten wassen, terwijl je in het zonnetje aan het zwembad zit.

Gereisd Met oudere kinderen in december 2008

perfect begin en eindpunt

maaike
2-1-2009

schoon, warm water, heerlijk ruim, in een mooie omgeving, met veel te doen in omgeving. ook wij zijn er begonnen en geeindigd op onze reis

Gereisd Met partner in oktober 2007
2008

Fijn plekje

Jolein en Jeroen
8-7-2008

Een ideale locatie. 15 minuten van de airport, maar toch het idee hebben dat je midden in de natuur zit. Met de mooie ruime schone kamers, de nuttige tips en het lekkere ontbijtje was deze B&B een goede start van onze ontdekkingstocht door Costa Rica. Zoals velen hebben we besloten om ook hier onze vakantie te eindigen.

Gereisd Met partner in juni 2008

Heerlijk onderkomen om de reis te beginnen en te eindigen

I. Rol
17-5-2008

Heerlijk onderkomen om de reis te beginnen en te eindigen. Iets lastig als je met het openbaar vervoer reist maar de eigenaren brengen je evt. naar de bus en een taxi naar het dorp is goedkoop. febr. en maart 2007

Gereisd Met partner in mei 2008

Tja, niet zo'n best lijst, maar ik moet eerlijk zijn

Steven
23-4-2008

Tja, niet zo'n best lijst, maar ik moet eerlijk zijn. De 5 sterren die ze hanteren zijn natuurlijk een lachertje en het woord resort slaat nergens op. De eigenaars hebben niet echt ervaring in de horeca maar doen wel huin best.Verder is het best wel leuk om er een nachtje oor te brengen alhoewel de prijs aan de hoge kant zit.

Gereisd Zakelijk in november 2007

Ik sluit me geheel aan bij bovenstaande beoordelingen

José Mol
25-2-2008

Ik sluit me geheel aan bij bovenstaande beoordelingen. Een uitstekend begin en einde van de vakantie. Vooral als je voor het eerst in Costa Rica bent is het goed om eerst te acclimatiseren bij Nicoline en Ard. Ze staan klaar voor al je vragen en geven nuttige tips. Ook regelen ze, indien je dat wilt, een auto. Als we weer naar Costa Rica gaan komen we zeker terug.

Gereisd Met vrienden in Fri Feb 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ideale start en einde van je vakantie op CR! Als je dat

TRF Vermeylen
27-1-2008

Ideale start en einde van je vakantie op CR! Als je dat wilt wordt je opgehaald en gebracht van en naar de luchthaven. Erg comfortabele huisjes in mooie tuin. 's ochtends heerlijk ontbijt onder de rancho. Ook voor kinderen heel leuk (zwembad). De eigenaren (nederlands echtpaar) zijn supervriendelijk en behulpzaam. Zij kunnen je erg goed helpen bij het plannen van je reis. Hebben onze huurauto geregeld en veel reistips. Top! La Garita is erg centraal gelegen. Poaz, La Paz en kust makkelijk bereikbaar. La garita ziet ons zeker terug!

Gereisd Familie in november 2007

Bed and Breakfast info

Nog geen informatie beschikbaar over Bed and Breakfast La Garita

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Garita in Alajuela, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Garita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.