Hotel Dos Palmas Country Inn (La Garita)

Hotel Dos Palmas Country Inn (La Garita)

8.6Fantastisch

Costa Rica, Costa Rica, Alajuela

8.6Fantastisch

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Dos Palmas Country Inn (La Garita) voor je op een rij gezet:

71 reviews over Hotel Dos Palmas Country Inn (La Garita)

• 2018
    9Marita van Helmondt21-02-2018

Prima hotel, dichtbij vliegveld

Tegen betaling shuttle service van en naar het vliegveld mogelijk. Hartelijke en gastvrije ontvangst. Prima kamers, goed ontbijt

• 8Karel Klumpers27-01-2018

Uitstekend

Goed begin- en eindpunt van onze reis. We hadden een binnenlandse vlucht naar Corcovada geboekt, maar toen we op het vliegveld arriveerden bleek het vliegtuig twee uur eerder vertrokken. De medewerker van vliegtuigmaatschappij zei alleen maar: 'Hebt u geen bericht gehad? O, dat hebben we dan zeker vergeten.' De eigenaar van het hotel gebeld, die ons samen met een stageaire prima hielp om deze tegenvaller op te vangen. In zo'n situatie is het fijn dat je gewoon Nederlands kunt spreken! Prettige, schone kamer met een goede matras en verkoelende fan. We hebben heerlijk zitten chillen bij het zwembad.

De volgende dag zijn we alsnog naar Porto Jiminez gevlogen. Toen we een paar dagen later terug wilden vliegen naar San José, ging onze vlucht al weer niet! De licentie van de vliegtuigmaatschappij bleek te zijn ingetrokken. Bij de concurrent konden we een halve dag later alsnog een plek boeken. Weer fijn opgevangen bij Peter, die ons de volgende dag geduldig hielp om de navigatie van de huurauto in te stellen op alle plekken die we wilden bezoeken. Wat een service!

• Oude reviews

9Marian Meijer17-05-2016

Herhaling

Ik ben er vorig jaar al geweest en vindt de gastvrijheid heerlijk. Mocht je een probleem hebben, wordt het meteen aangepakt. De rust is heerlijk even als je na bijna een dag onderweg te zijn geweest. Je voelt je veilig. En uiteraard een goed en fijn begin van de vakantie met mensen die Nederlands spreken en tips geven over je verdere vakantie. Goedkoop mijn auto geregeld en korting op diverse excursies. Kortom ....... ik kom er zeker nog eens terug. Peter en Flor.... bedankt.

Met vrienden

• 10vetju19-09-2014

Prachtige plek!

Wij zijn voor onze rondreis door Costa rica gestart bij dos palmas la garita. Een prachtige plek, waar je warm welkom wordt geheten door de eigenaar. Ook hebben wij via Peter onze huurauto geregeld, dit is allemaal vlekkeloos verlopen, en hadden een mooie en degelijke 4x4 wagen tot onze beschikking! Peter heeft ons nog voorzien van tips en weetjes over het land.

Een aanrader voor ieder die een vakantie (rondreis) door Costa rica overweegt!

• 9VanOverbeek27-08-2014

Dorpsparadijsje!

Super locatie om in Costa Rica te verblijven. Voor ons gezin was het bij Peter en Flor de ideale uitvalsbasis om het land te gaan bezichtigen. Na de lange heenreis kan je hier heerlijk een paar dagen bijkomen aan het zwembad en rustig alles over je heen laten komen. De stagiaires zorgen er voor dat ook de innerlijke mens verwend wordt. De zeer gastvrij, relaxte en gezellige sfeer in combinatie met de mooie kamers maakt dat je je hier gelijk thuis voelt. Wij hebben 3 verschillende kamers gehad omdat we binnen 1 vakantie 3 keer hier zijn geweest en allemaal waren ze uitstekend. Goede bedden en heerlijke douches. Heerlijk zwembad en mooie tuin waarin de mango’s voor het oprapen liggen. Ook voor ons heeft Peter een huurauto geregeld wat daadwerkelijk kosten bespaart ten opzichte van een huurauto regelen vanuit Nederland. In de directe omgeving is veel te bezichtigen en een bezoek aan de vulkaan POAZ en de hoofdstad San Jose zijn zeker aan te raden. Een waar paradijsje!

• 9assie26-03-2014

een gezellig,goed hotel

Wij zijn hier begonnen met onze rondreis, we hadden problemen met de aflevering van onze huur auto ,hadden niet bij Peter de eigenaar gereserveerd stom achteraf. Peter heeft ons goed geholpen is zelfs met ons mee geweest om de huur auto op te halen zodat we nog een dag later zoals gepland aan onze rondreis konden beginnen. dus zeer tevreden..

• 8marsenjo04-01-2014

Prima eindpunt van een fantastische reis

Wij hebben hier onze rondreis beeindigd. Een primaplek om snel richting het vliegveld te gaan. De stagiares regelen daar bijna alles en in ons geval werden we geholpen door Michelle en zei deed dit voortreffelijk. De kamers waren ruim en netjes.

• 6Reiziger01-01-2014

Geen aanrader

Qua ligging prima omdat het in de buurt van vliegveld ligt. Het hotel bied een service tegen betaling om je naar het vliegveld te brengen, maar dit is prima zelf te rijden. Veder niets bijzonders. Hotel wordt gerund door stagiaires. Vriendelijke meiden maar erg onprofessioneel en ongemotiveerd. Eigenaren heb ik in twee dagen tijd nooit gezien. Karig ontbijt voor de prijs die ik heb betaald. Nee geen aanrader, er zijn veel mooiere en goedkopere plekken in Costa Rica waar je wel het gevoel hebt met open armen te worden ontvangen.

• 9Wil Dekker19-12-2013

Mooi begin-eindpunt van een reis door costa rica

Rustig gelegen, transfer van en naar airport, vriendelijke en behulpzame eigenaar, pluim voor de stagieres, mooie kamer van alle gemakken voorzien, mooie tuin, super zwembad, lekker restaurant in de buurt. Prima startplek, om even op adem te komen, van de dagelijkse stress, voordat je begint aan je rondreis. Wij voelden ons daar zeer op ons gemak.

• 8Mariëlle06-09-2013

Goed begin van de vakantie

In augustus 2013 zijn we onze rondreis door Costa Rica in Hotel Dos Palmas (La Garita) gestart en weer geeïndigd. Nederlandse eigenaar Peter heeft twee locaties: La Garita (met een heerlijk zwembadje) en airport (dichterbij het vliegveld). Voor ons was Dos Palmas La Garita een prima start en einde van de vakantie met onze twee kinderen. De kamers zijn ruim en schoon. Het ontbijt is in buffetvorm met een ruim assortiment.
    Als je wilt kan je 's avonds ook iets eten in de vorm van pizza, hamburger of patat. Ik geloof dat Peter's vrouw ook wel eens 'echt' kookt, maar dat hebben wij niet meegemaakt. Peter maakt gebruik van (Nederlandse) stagiairs, waardoor er altijd iemand beschikbaar is voor vragen of assistentie. Zeer aardige jongens in ons geval. Erg prettig was ook ons contact met Peter via email voor onze vakantie m.b.t. tips en hij heeft voor ons een auto voor de rondreis gereserveerd tegen een goed tarief. Peter heeft tevens een GPS te huur. Kortom: een plek om terug te komen!

Met jonge kinderen

2 tips over Hotel Dos Palmas Country Inn (La Garita)

• Wil Dekker, 19-12-2013

Restaurant El Coral, echt tico restaurant, super lekker en goedkoop, op loopafstand.

• vetju, 19-09-2014

Regel je auto via de eigenaar

0 vragen over Hotel Dos Palmas Country Inn (La Garita)

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad