Géén boekingskosten
Costa RicaCosta RicaAlajuelaHotels AlajuelaHotel Dos Palmas Country Inn (La Garita)

Hotel Dos Palmas Country Inn (La Garita)

Costa RicaCosta RicaAlajuela

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Dos Palmas Country Inn (La Garita) voor je op een rij gezet:

8.6FantastischScore uit 68 reviews
+18/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.6FantastischScore uit 68 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

71 Reviews over Dos Palmas Country Inn (La Garita)

• 9Marita van Helmondt21-02-2018

Prima hotel, dichtbij vliegveld

Tegen betaling shuttle service van en naar het vliegveld mogelijk. Hartelijke en gastvrije ontvangst. Prima kamers, goed ontbijt

• 8Karel Klumpers27-01-2018

Uitstekend

Goed begin- en eindpunt van onze reis. We hadden een binnenlandse vlucht naar Corcovada geboekt, maar toen we op het vliegveld arriveerden bleek het vliegtuig twee uur eerder vertrokken. De medewerker van vliegtuigmaatschappij zei alleen maar: 'Hebt u geen bericht gehad? O, dat hebben we dan zeker vergeten.' De eigenaar van het hotel gebeld, die ons samen met een stageaire prima hielp om deze tegenvaller op te vangen. In zo'n situatie is het fijn dat je gewoon Nederlands kunt spreken! Prettige, schone kamer met een goede matras en verkoelende fan. We hebben heerlijk zitten chillen bij het zwembad.

De volgende dag zijn we alsnog naar Porto Jiminez gevlogen. Toen we een paar dagen later terug wilden vliegen naar San José, ging onze vlucht al weer niet! De licentie van de vliegtuigmaatschappij bleek te zijn ingetrokken. Bij de concurrent konden we een halve dag later alsnog een plek boeken. Weer fijn opgevangen bij Peter, die ons de volgende dag geduldig hielp om de navigatie van de huurauto in te stellen op alle plekken die we wilden bezoeken. Wat een service!

• 1.01-03-2017

Completely rude

Rude owner, doesnt have any empathie so be carefull in case you want to cancel because you will not receive any of the money you should get back

• 10Michelle14-07-2016

Great place to start your trip in Costa Rica

I got in touch with Peter through a friend of mine and he has been a great help while planning my last two trips to Costa Rica (August 2015 and July 2016). Apart from having a great hotel where you can stay comfortably after arriving from your long flight, Peter can also help you with arranging a rental car and scheduling your tours throughout your vacation. I will definitely contact Hotel Dos Palmas again for my next trip here. I love this country!

Alajuela is not that great of a city compared to Costa Rica's other gems, but this hotel is great for arriving/departing from San Jose Int. airport and discovering nearby Volcano Poas and San Jose.

• 9Marian Meijer17-05-2016

Herhaling

Ik ben er vorig jaar al geweest en vindt de gastvrijheid heerlijk. Mocht je een probleem hebben, wordt het meteen aangepakt. De rust is heerlijk even als je na bijna een dag onderweg te zijn geweest. Je voelt je veilig. En uiteraard een goed en fijn begin van de vakantie met mensen die Nederlands spreken en tips geven over je verdere vakantie. Goedkoop mijn auto geregeld en korting op diverse excursies. Kortom ....... ik kom er zeker nog eens terug. Peter en Flor.... bedankt.

• 10vetju19-09-2014

Prachtige plek!

Wij zijn voor onze rondreis door Costa rica gestart bij dos palmas la garita. Een prachtige plek, waar je warm welkom wordt geheten door de eigenaar. Ook hebben wij via Peter onze huurauto geregeld, dit is allemaal vlekkeloos verlopen, en hadden een mooie en degelijke 4x4 wagen tot onze beschikking! Peter heeft ons nog voorzien van tips en weetjes over het land.

Een aanrader voor ieder die een vakantie (rondreis) door Costa rica overweegt!

• 9VanOverbeek27-08-2014

Dorpsparadijsje!

Super locatie om in Costa Rica te verblijven. Voor ons gezin was het bij Peter en Flor de ideale uitvalsbasis om het land te gaan bezichtigen. Na de lange heenreis kan je hier heerlijk een paar dagen bijkomen aan het zwembad en rustig alles over je heen laten komen. De stagiaires zorgen er voor dat ook de innerlijke mens verwend wordt. De zeer gastvrij, relaxte en gezellige sfeer in combinatie met de mooie kamers maakt dat je je hier gelijk thuis voelt. Wij hebben 3 verschillende kamers gehad omdat we binnen 1 vakantie 3 keer hier zijn geweest en allemaal waren ze uitstekend. Goede bedden en heerlijke douches. Heerlijk zwembad en mooie tuin waarin de mango’s voor het oprapen liggen. Ook voor ons heeft Peter een huurauto geregeld wat daadwerkelijk kosten bespaart ten opzichte van een huurauto regelen vanuit Nederland. In de directe omgeving is veel te bezichtigen en een bezoek aan de vulkaan POAZ en de hoofdstad San Jose zijn zeker aan te raden. Een waar paradijsje!

• 9assie26-03-2014

een gezellig,goed hotel

Wij zijn hier begonnen met onze rondreis, we hadden problemen met de aflevering van onze huur auto ,hadden niet bij Peter de eigenaar gereserveerd stom achteraf. Peter heeft ons goed geholpen is zelfs met ons mee geweest om de huur auto op te halen zodat we nog een dag later zoals gepland aan onze rondreis konden beginnen. dus zeer tevreden..

• 8marsenjo04-01-2014

Prima eindpunt van een fantastische reis

Wij hebben hier onze rondreis beeindigd. Een primaplek om snel richting het vliegveld te gaan. De stagiares regelen daar bijna alles en in ons geval werden we geholpen door Michelle en zei deed dit voortreffelijk. De kamers waren ruim en netjes.

• 6Reiziger01-01-2014

Geen aanrader

Qua ligging prima omdat het in de buurt van vliegveld ligt. Het hotel bied een service tegen betaling om je naar het vliegveld te brengen, maar dit is prima zelf te rijden. Veder niets bijzonders. Hotel wordt gerund door stagiaires. Vriendelijke meiden maar erg onprofessioneel en ongemotiveerd. Eigenaren heb ik in twee dagen tijd nooit gezien. Karig ontbijt voor de prijs die ik heb betaald. Nee geen aanrader, er zijn veel mooiere en goedkopere plekken in Costa Rica waar je wel het gevoel hebt met open armen te worden ontvangen.

Hotel Dos Palmas Country Inn (La Garita) info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden