Appartement Dos palmas Airport

AppartementKleine hotelsWeer vandaag29°19°
Appartement Dos palmas Airport
7,6

11 reviews over Appartement Dos palmas Airport in het Nederlands

Fijne plek voor aankomst of vertrek

Roel
26-3-2012

Studios zijn op 2 minuten gelegen van het airport. Wij kwamen om 21:00 uur aan en moesten om 04:45 uur alweer vertrekken. Daardoor niet helemaal een compleet beeld kunnen krijgen en sowieso geen met daglicht.

We werden goed ontvangen en 's ochtends stond er een take away breakfast voor ons klaar. Helaas was alleen de gratis taxi vervoer om 04:45 uur niet komen opdagen om ons naar airport te brengen. Hierdoor op straat zelf een taxi geregeld, kregen wel het geld alsnog om deze taxi te betalen. Waar de fout zat weten we niet, want we moesten nu ineens haasten om op tijd voor onze vlucht te zijn. De studios zijn heel ruim opmgezet met keuken. Douche met warm/heet water. Kom je ook niet vaak tegen in Costa Rica. Gratis wifi en we hebben volgens mij een klein zwembadje zien liggen.

Prima voor start en eind van de rondreis.

Karin Scholten-Kuppens
25-9-2011

We zijn gestart bij hotel Dos Palmas Airport. Vooraf met Peter de auto geregeld en nog informatie uitgewisseld.

Bewust voor dit hotel gekozen ivm de ligging tov het vliegveld en de uitvalswegen.

Prima start en einde van een rondreis door Costa Rica.

Werden op het vliegveld opgehaald,en er was een zeer warm ontvangst door Lorraine en Isabel twee nederlandse stagaires.

Deze 2 dames regelde dat het niet geariveerde koffer de volgende dag keurig in ons hotel in El Arenal werd afgeleverd. Veel informatie gekregen die je niet in de boeken vindt, nog wat shoptips voor de terugreis via New York.Gastvrijheid is fantastisch, biertje staat koud in de koelkast.De hamburgers van Lorraine zijn top, mocht je nog trek hebben aan de overkant zit een prima restaurant.Kortom een aanrader.

Geweldig hotel!

Sabrina
28-3-2011

We begonnen de reis bij Dos Palmas airport. Toen we geland waren en het vliegveld uitliepen stond de taxi al op ons te wachten en binnen een paar minuten kwamen wij aan bij het hotel. We kregen een warm welkom en hebben gezellige zitten kletsen en hebben goede adviezen en tips gekregen voor onze reis. Daarna lekker naar de ruime kamer gegaan, waar ook een keukentje in zit en heerlijk geslapen! De volgende ochtend heerlijk ontbijt gehad met heerlijk vers fruit. We hadden een auto gehuurd via Peter en die kwam keurig op tijd en zijn toen gelijk de omgeving wezen verkennen. We hadden niet verwacht dat er zoveel leuke dingen te doen waren hier in de omgeving. We hebben er nog één nacht geslapen en zijn toen verder gaan reizen. De laatste twee nachten hebben wij er weer geslapen. De auto werd keurig op tijd weer opgehaald. 's ochtends moesten wij rond 5 uur naar het vliegveld en ook nu was er weer een taxi die ons netjes op tijd naar het vliegveld bracht. Het hotel is echt een aanrader!!

Startplek

htenhaaf
4-3-2011

Na 14 uur reizen is het heerlijk om door de eigenaar van dit hotel te worden opgehaald bij de vlieghaven en na 10 minuten zit je lekker achter een koel glas wijn je eerste indrukken te ontvangen van Costa Rica. Mooie ruime kamers met een goed stevig bed, de volgende ochtend om half zeven in het zonnetje te zitten ontbijten en dan de huurauto in ontvangst nemen die de hoteleigenaar voor je geregeld heeft. Zeer vriendelijk personeel die je op weg kletsen naar je reisbestemmingen en na afloop kom je hier weer lekker bijkomen in afwachting van je thuis-reis. Aanbeveler.

ideale plek voor de 1e en de laatste nacht

Arie Vries
21-3-2010

De ligging is perfect wanneer je moe aankomt na een lange vliegreis, 2 minuten van het vliegveld.

Midden tussen de autoverhuurbedrijven, genoeg eettentjes op loopafstand en ook een paar kleine supermarktjes voor de 1e noodzakelijke boodschappen.

Veel herrie door ligging vlakbij de start-landingsbaan maar voor een nachtje maakt dat niet uit.

Hele vriendelijke ontvangst door stagiaire Marit.

gemakkelijk dicht bij de luchthaven

jeannette
9-3-2010

de eerste en laatste nacht van ons verblijf hier geslapen omdat het erg dicht bij de luchthaven is, geen last gehad van lawaai van de vliegtuigen. De eigenaars hebben we niet gezien, er was een jonge stagiaire die overigens erg haar best deed.

Als je slechts enkele uren een bed nodig hebt is dit een prima verblijf, als je de natuur en rust zoekt, moet je hier niet zijn;

helaas gewoon te veel herrie

Roos
11-2-2010

De kamers zijn netjes, bedden oke maar het is vooral een plek aan een hele

drukke weg met veel verkeer en gewoon te dicht bij het vliegveld. Het

leek wel alsof het aan de landingsbaan lag. Echt rustig bijkomen kun

je hier niet. Heel jammer want ze hebben leuke zitjes voor de huisjes.

De service was oke maar niet heel bijzonder. Wij hadden graag gezien dat het aangegeven werd dat er veel herrie is. Niet iedereen slaapt daar prettig mee.

nooit meer

nantko
5-2-2010

als je naar costa rica gaat voor je rust,moet je hier beslist niet zijn ,er zijn veel rustigere plekken,met een mooie tuin op een 20 minuten van het vliegveld

de vliegtuigen die over je heenscheren zijn nog niks vergeleken

met de de zeer drukke weg langs je kamer

Ontzettend gezellig hotel

Fleur
24-1-2010

Wij hebben 2,5 week door CR gereist en we hebben hier in totaal 3 nachtjes geslapen. We gingen hier voornamelijk heen omdat een vriendin van ons hier zat. We hebben hier geslapen voordat we aan onze reis begonnen, een tussenstop gemaakt en aan het eind van de vakantie. De overvliegende vliegtuigen maken wel herrie maar vond het ook leuk om ze van zo dichtbij te zien. Je raakt er wel aan gewend en heb er 's nachts weinig van gemerkt. Je kan in de buurt lekker eten en vooral in het restaurantje aan de overkant, (afhalen kan ook). McDonalds bestellen was ook onze favoriet. De kamers zijn ruim en worden heel goed schoon gehouden. Heerlijk ontbijtje in de ochtend en er is een supermarkt op loop afstand. Het nachtleven is ook super en de service is werkelijk waar fantastisch. Het is zeker aan te raden om in dit hotel je reis te beginnen, paar minuten van het vliegtuig en je word opgehaalt en weer gebracht. Als je een auto wilt huren word dit voor je geregeld voor een speciale prijs. Super!!

Handige plek, ruime kamers, veel lawaai

wagemans47
5-1-2010

De plek is heel dicht bij het vliegveld. Handig na een lange reis. Helaas heb je ook de nadelen. Het ligt aan een drukke weg en je hoort de vliegtuigen overgaan. Toch is het prima te doen voor de eerste of laatste nacht. Er zitten leuke tentjes om wat te eten op loopafstand en dat is wel een voordeel to van de andere locatie van Dos Palmas.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Dos palmas Airport in Alajuela, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Dos palmas Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.