Bed and Breakfast Catarata del Toro

BedAndBreakfastWeer vandaag29°19°
8,4

2 reviews over Bed and Breakfast Catarata del Toro in het Nederlands

Costa Rica is niet goedkoop maar voor de $65 die we betaalden ontvingen we wel een lekker bed, hete douche (eerste sinds weken), stevig lokaal ontbijt, en de entree naar de trails waren ook nog inclusief. Super deal. Niet veel toeristen dus als koppel hadden we het rijk alleen.

Fantastische plek, een must see!

Arna de Wit
15-5-2017

Mooiste waterval van Costa Rica schitterende natuur, prachtige trails en schitterende blauwe rivier.

Een plek die je gezien moet hebben.

Eenvoudige functionele kamers.

Eigenaren maken 's avonds een heerlijke pasta maaltijd en zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

Eén met de natuur en stilte een sublieme ervaring.

Als men blijft overnachten is de trail gratis.

Trails zijn ook los te boeken.

Een geweldige tussenstop die op u Costa Rica reis niet mag ontbreken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Catarata del Toro in Alajuela, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Catarata del Toro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Catarata del Toro scoort een 8.4 uit 10 op basis van 2 reviews.