Hotel Buena vista ***

7,3

7 reviews over Hotel Buena vista in het Nederlands

Fijn (transit) hotel, goede service

Lot, 29-12-2008

Dit hotel moet het niet hebben van de mooie kamers. Maar de bedden zijn prima. Wel van het zeer vriendelijke personeel en het prachtige uitzicht. De haal/breng-service van de luchthaven is erg handig en vooral daarom een goed hotel om je reis te beginnen en eindigen.

Ik vraaag me af hoe dezelfde mensen dit hotel éénmaal en vier en éénmaal een zeven kunnen geven (Tonnie en Fillie)

Buena Vista is een typisch transit hotel voor een eerste- of laatste nacht. Het voldoet hieraan uitstekend. Personeel loom? Niets van gemerkt, integendeel erg vriendelijk en behulpzaam. Niet voor jonge mensen?? Hangt er natuurlijk van of wat je verwacht en hoelang je blijft, maar dat doet eigenlijk niets terzake wat betreft de kwaliteit van het hotel. Warm water op boilers? Ja, zoals in de meeste hotels in Costa Rica. Ooit al in een hotel in Spanje geweest waar de lift het vertikte of de electriciteit uitviel....?

Prima Hotel om een rondreis in Costa Rica te beginnen

Jacco Windt, 1-10-2007

Prima Hotel om een rondreis in Costa Rica te beginnen. Kamers een beetje "clean" en ongezellig. Alle kamers hebben twee tweepersoons bedden. Warm water is via een boilersysteem per kamer. Niet te lang douchen dus. Check bij binnenkomst of er warm water is, de boilers staan niet altijd aan. Wij ontdekte dat een paar uur later toen we wilden douchen, we zijn toen van kamer verhuist.

Service is prima, maar op z'n Costa Ricaans. Rustig aan dus.

We hebben een aantal aanbieders voor Buena vista voor je op een rij gezet:

Dit hotel moet het vooral hebben van z'n fenomenaal zicht

Tonnie en Fillie, 9-4-2006

Dit hotel moet het vooral hebben van z'n fenomenaal zicht.De inrichting is vrij klassiek en ouderwets, niets voot jonge mensen.De bediening is heel sloom.Als je een auto hebt, ga dan elders eten want het restaurant stelt niet veel voor.Bestel zeker geen soep!De kamers zijn kraaknety.

We zijn hier 2 nachten geweest

tonnie en fillie, 9-4-2006

We zijn hier 2 nachten geweest.Dit hotel moet het vooral hebben van het spectaculair zicht, want de rest is niet veel soeps.De inrichting is vrij klassiek en ouderwets, meer iets voor 60plussers.Personeel is loom.Als je een auto hebt, ga dan elders eten, het restaurant stelt ni veel voor en is vrij duur.Bestel geen soep, want die is smerig!Kamers zijn kraaknet.

Vlak bij vliegveld (gratis haal en breng-service), mooi en

Jos van den Dool, 12-8-2005

Vlak bij vliegveld (gratis haal en breng-service), mooi uitzicht over San Jose en Alajuela, zwembad, prima service.

30 km van Poas vulkaan. Vogeltuin Alajuela is helemaal niets.

Wel een ietwat karig ontbijt.

Geweldige start in Costa Rica

R.A. Weeshoff, 17-6-2005

Geweldige start in Costa Rica. Hotel in Landhuisstijl. Ruime kamers. Uitstekend ontbijt en prima kaart. Klein zwembad aanwezig. Rustige ligging. prima plek om van de vliegreis bij te komen, en..

je wordt gehaald en gebracht naar het vliegveld , ongeveer 20 minuten

We hebben een aantal aanbieders voor Buena vista voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Buena vista in Alajuela, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Buena vista zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Buena vista scoort een 7.29 uit 10 op basis van 7 reviews.